dc.contributor.author |
Juškevičiūtė, Gabija |
|
dc.contributor.author |
Randytė, Bernadeta |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-21T09:40:35Z |
|
dc.date.available |
2020-07-21T09:40:35Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-29 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3771 |
|
dc.description |
The first part of the work describes logistics services, return logistics,
electronic logistics, transportation of urgent items and return of urgent items. In the second analytical
part of the work, a semi – standardized interview is conducted, the aim of which is to study the return
process and provide suggestions for the improvement return process. In the third part of the work, the
SWOT analysis of parcel return process management was prepared, a matrix of strategic insights was5
compiled and measures for improvement of the urgent parcel return process of UAB „ DPD Lietuva“
were prepared.The main problem – To improve the return process of „DPD Lietuva“ to reduce the
number of returned shipments. The aim - To substantiate the strategic directions of UAB DPD Lietuva for the
improvement of the parcel return process and the measures for their implementation. The methods– Analysis and synthesis of primary and secondary literature sources,
induction and deduction, document analysis, semi – standardized interview, SWOT analysis, strategic
insight analysis. |
en_US |
dc.description.abstract |
Pirmoje darbo dalyje yra apibūdinamos logistinės paslaugos, grįžtamoji
logistika, elektroninė logistika, skubių siuntų transportavimas bei skubių siuntų grąžinimas. Antrojoje
analitinėje darbo dalyje atliekamas pusiau standartizuotas interviu, kuriuo siekiama ištirti siuntų
grąžinimo procesą bei numatyti pasiūlymus siuntų gražinimo proceso tobulinimui. Trečiojoje darbo
dalyje, parengta siuntų gražinimo proceso valdymo SSGG analizė, sudaryta strateginių įžvalgų
matrica bei parengtos UAB „DPD Lietuva“ skubių siuntų gražinimo proceso tobulinimo priemonės. Darbo problema - Pristatant skubias siuntas, dėl neištobulintos verslo valdymo sistemos ir
per mažo informacijos suteikimo klientui, didelis kiekis siuntų yra grąžinamos į terminalą. Šiame
darbe keliama problema – kokios UAB „DPD Lietuva“ siuntų grąžinimo proceso tobulinimo
galimybės sumažintų grąžinamų siuntų skaičių.
Darbo tikslas - Pagrįsti UAB „DPD Lietuva “ skubių siuntų grąžinimo proceso tobulinimo
strategines kryptis ir priemones joms įgyvendinti.
Darbo metodai - pirminių ir antrinių literatūros šaltinių analizė ir sintezė, indukcija ir
dedukcija, dokumentų analizė, pusiau standartizuotas interviu, įmonės duomenų analizė, SSGG
analizė, strateginių įžvalgų analizė. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Skubios siuntos, siuntų grąžinimas, proceso tobulinimas. |
en_US |
dc.title |
UAB „DPD Lietuva“ skubių siuntų grąžinimo proceso tobulinimas |
en_US |
dc.title.alternative |
Improvement of the Return Process for Express Shipments at DPD Lietuva UAB |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |