dc.contributor.author |
Poderytė, Paulina |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-21T08:25:46Z |
|
dc.date.available |
2020-07-21T08:25:46Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-23 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3761 |
|
dc.description |
The first part of the work discusses the appearance of the company, the components of the public image and the influencing factors. The thoughts of the authors of different periods are compared. The means by which the image of the company is formed are named. In the second part of the work, the analysis of "Klimas" image is performed, according to the factors that
affect the bars’ perception and the means by which the image of the bar is formed. The results obtained in the questionnaire are also discussed. The third part of the work presents solutions and proposals with estimated potential costs to improve the appearance of “Klimas” based on the identified problem areas of the image. At the end of the paper, the main conclusions of the work are presented. Recommendations: “Klimas” bar should update its logo. The bar should also be more active on social media and organize more events.
The main problem of the professional BA thesis. The image of “Klimas” bar guarantees the success of the business. As the needs of society change and new trends emerge in the culture of alcoholic beverages and companies that provide them, the bar attracts fewer and fewer potential customers. For this reason, the company should be concerned about its image and its improvement
The aim of the professional BA thesis. After identifying the shortcomings of the “Klimas” bar image, provide solutions to improve them. |
en_US |
dc.description.abstract |
Pirmoje darbo dalyje yra aptariamas įmonės įvaizdis, įvaizdžio dedamosios dalys ir joms įtaką darantys veiksniai. Lyginami skirtingų laikotarpių autorių mintys. Įvardinamos priemonės, kuriomis yra formuojamas įmonės įvaizdis. Antroje darbo dalyje yra atliekama baro „Klimas“ įvaizdžio analizė, pagal veiksniu, kurie daro įtaką baro įvaizdžiui bei priemones, kuriomis yra formuojamas baro įvaizdis. Taip pat atliekamas anketoje gautų rezultatų aptarimas. Trečioje darbo dalyje yra pateikiami sprendimai ir pasiūlymai su apskaičiuotomis galimomis išlaidomis, skirti tobulinti baro „Klimas“ įvaizdį remiantis vartotų išskirtomis probleminėmis įvaizdžio sritimis.
Darbo problema. Baro „Klimas“ įvaizdis garantuoja verslo sėkmę barų veikloje. Pastebėjus, jog visuomenės poreikiai keičiasi, atsiranda vis naujesnių tendencijų alkoholinių gėrimų ir juos teikiančių įmonių kultūroje, baras sulaukia vis mažiau asmenų, kurie susidomi baru „Klimas“. Dėl šios priežasties baras turėtų susirūpinti savo įvaizdžiu ir jo tobulinimu.
Darbo tikslas. Nustačius baro „Klimas“ įvaizdžio trūkumus, pateikti sprendimus jiems tobulinti. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Įvaizdis, įvaizdžio tobulinimas, įvaizdžio formavimo priemonės. |
en_US |
dc.title |
Baro „Klimas“ įvaizdžio tobulinimo sprendimai |
en_US |
dc.title.alternative |
Image Enhancement Solutions for Klimas Bar |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |