dc.contributor.author |
Gapkalovaitė, Vitalija |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-21T08:24:57Z |
|
dc.date.available |
2020-07-21T08:24:57Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-23 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3760 |
|
dc.description |
The theoretical part discusses the concept of consumer behavior, what determines them. Internal and external factors determining consumer behavior are described. The definitions of e-commerce are examined, the specifications of e-commerce are indicated, how
the online store emerged from new online stores. Defined that websites will be useful. The analytical part describes the characteristics of the online store "In in", analyzes the questionnaire to find out what determines the choice of consumer stationery stores. Determine the factors that determine the choice. Opportunities for improvement are foreseen. The results of the work and the most important conclusions are formulated.
Work problem. The Of In online store reaches small consumers. The best users create an account online but don’t buy anything. Some consumers opt for a free consultation, have learned that when producing information about goods, will have to buy goods. Therefore, the problematic question is raised in the work - due to consumers of online stores "Of In" refusing to buy goods.
Work objective. Factors of behavior of Invert online store In customers, offered solutions for their active attraction. |
en_US |
dc.description.abstract |
Teorinėje dalyje aptariama vartotojų elgsenos sąvoka, kas ją lemia. Nusakomi vartotojų elgseną lemiantys vidiniai ir išoriniai veiksniai. Išnagrinėjami elektroninės prekybos apibrėžimai, nurodoma internetines prekybos specifika, kuo internetinė parduotuvė skiriasi nuo fizinės parduotuvės. Apibrėžiama į kokius aspektus turi būti atkeipiamas dėmesys norint, kad internetinė svetainė būtų naudinga. Analitinėje dalyje aprašoma internetinės parduotuvės „Of in“ veiklos charakteristika, analizuojama anketinė apklausa skirta išsiaiškinti kas lemia vartotojų kanceliariniu prekių parduotuves pasirinkimą. Nustatomi veiksniai lemiantys pasirinkimą. Numatomos tobulinimo galimybes. Suformuluojami darbo rezultatai, ir svarbiausios išvados.
Darbo problema. Internetinė parduotuvė „Of In“ sulaukia mažai vartotojų. Dažniausiai vartotojai susikuria paskyrą internetiniame puslapyje, tačiau nieko neperka. Kai kurie vartotojai pasinaudoja nemokama konsultacija, sužino rūpimą informaciją apie prekes, tačiau prekių nenuperka. Todėl darbe keliamas probleminis klausimas – kodėl internetinės parduotuvės „Of In“ vartotojai atsisako įsigyti prekes.
Darbo tikslas. Įvertinus internetinės parduotuvės „Of In“ vartotojų pirkimo elgsenos veiksnius, pasiūlyti sprendimus jų aktyvesniam pritraukimui. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Vartotojų elgsena, internetinė parduotuvė, pirkimą lemiantys veiksniai. |
en_US |
dc.title |
Internetinės parduotuvės „Of In“ vartotojų pirkimo elgsenos veiksnių vertinimas |
en_US |
dc.title.alternative |
Evaluation of Consumer Buying Behaviour Factors of the Of In Online Shop |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |