DSpace talpykla

UAB „Treka“ teikiamų logistinių paslaugų kokybės tobulinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Ruželytė, Karolina
dc.date.accessioned 2020-07-21T07:25:36Z
dc.date.available 2020-07-21T07:25:36Z
dc.date.issued 2020-06-26
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3749
dc.description The theoretical part discusses improvement of the quality of logistics services in the theoretical aspect. This section provides definitions and perceptions of services, service quality and logistics services quality. The practical part of the work introduces the results of external and internal empirical research of UAB “Treka”. The third part presents proposals for the quality improvement of logistics services in the company “UAB “Treka”. The main problem of the (professional BA thesis). The problems that are analyzed in this work are directly related to the dissatisfaction of the company’s customers’ expectations and the reasons for their dissatisfaction. Although the company has been in the market for almost 17 years and it continues to expand, it is noticeable that it has neglected the aspect of improving the quality of provided services. Business is losing customers and sales revenue is growing much slower than ever before because of their lack of focus on improvement. The aim of the (professional BA thesis) – After analysing the theoretical aspects of logistical services and empirical study, submit proposals for the improvement of the quality of logistics services in UAB “Treka”. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje aptariama logistikos paslaugų kokybės gerinimas teoriniu aspektu. Pateikiamos paslaugų, paslaugų kokybės ir logistinių paslaugų kokybės apibrėžtys ir jų suvokimas Praktinėje darbo dalyje pateikiami UAB „Treka“ išorinės ir vidinės veiklos empirinis tyrimas. Trečioje dalyje pateikiami pasiūlymai įmonės UAB „Treka“ paslaugų kokybės tobulinimui. Darbo tikslas. Išanalizavus logistinių paslaugų teorinius aspektus ir atlikus empirinį tyrimą pateikti siūlymus UAB „Treka“ logistinių paslaugų kokybės tobulinimui. Darbo metodai. Mokslinės literatūros analizė, antrinių ir pirminių duomenų rinkimas, analizė ir interpretavimas, kiekybinis tyrimo metodas (anketinė klientų apklausa), individualios konsultacijos, SSGG ir PESTE analizės, problemos analizė ir sprendimai. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Paslaugos, paslaugų kokybė, kokybės gerinimas, logistika. en_US
dc.title UAB „Treka“ teikiamų logistinių paslaugų kokybės tobulinimas en_US
dc.title.alternative Improving the Quality of Logistics Services Provided by Treka UAB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra