DSpace talpykla

„Eurokos“ tinklo parduotuvių įvaizdžio tobulinimo sprendimai

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Vaitkutė, Vaiva
dc.date.accessioned 2020-07-20T08:46:54Z
dc.date.available 2020-07-20T08:46:54Z
dc.date.issued 2020-06-29
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3708
dc.description The theoretical part analyzes the concept of image, its types and structure. The analytical part presents the characteristics of the company's activities, research methodology and results. The project part presents suggestions for improving the image of „Eurokos“ network. The main problem of the BA thesis. „Eurokos“ network, which has been operating in Lithuania for more than 24 years, is the largest and one of the most popular retail chains engaged in the sale of cosmetics and beauty products. Although it is one of the most well-known, „Eurokos“ network, today it faces a negative consumer attitude towards in-store products and service, resulting in a loss of potential customers. Changing existing consumer perceptions is not an easy task, but it is necessary for a company to continue to operate successfully, compete in the market and retain and attract consumers. So the key question is: how to improve the image of Eurokos retail stores? The aim of the BA thesis. To prepare proposals for improving the image of „Eurokos“ chain stores. Work methods. Analysis of scientific literature, quantitative research - questionnaire survey. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje analizuojama įvaizdžio samprata, jo tipai bei struktūra. Analitinėje dalyje pristatoma įmonės veiklos charakteristika, tyrimo metodika bei rezultatai. Projektinėje dalyje pateikiami siūlymai „Eurokos“ įvaizdžio tobulinimui. arbo problema. „Eurokos“ tinklas, vykdantis veiklą Lietuvoje jau daugiau nei 24 metus, yra didžiausias ir vienas populiariausių kosmetikos bei grožio prekių pardavimu užsiimantis, mažmeninės prekybos tinklas. Nors ir yra vienas labiausiai žinomų, „Eurokos“ tinklas, šiandien jis susiduria su susiformavusiu neigiamu vartotojų požiūriu apie parduotuvėse esančią produkciją bei aptarnavimą, todėl yra prarandami potencialūs klientai. Pakeisti egzistuojančią vartotojų nuomonę nėra lengvas uždavinys, tačiau būtinas, norint, kad įmonė toliau sėkmingai vykdytų veiklą, konkuruotų rinkoje bei išlaikytų ir pritrauktų vartotojus. Tad kyla pagrindinis klausimas - kaip pagerinti mažmeninės prekybos tinklo „Eurokos“ parduotuvių įvaizdį? Darbo tikslas. Išnagrinėjus įvaizdžio valdymo teorinius aspektus bei atlikus tyrimą, pateikti sprendimus „Eurokos“ tinklo parduotuvių įvaizdžio tobulinimui. Darbo metodai. Mokslinės literatūros analizė, kiekybinis tyrimas - anketinė apklausa en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Įvaizdis, parduotuvių įvaizdžio tobulinimas, įvaizdžio formavimo priemonės. en_US
dc.title „Eurokos“ tinklo parduotuvių įvaizdžio tobulinimo sprendimai en_US
dc.title.alternative Solutions for Improving the Image of Eurokos Store Network en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra