dc.contributor.author |
Vaitkutė, Vaiva |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-20T08:46:54Z |
|
dc.date.available |
2020-07-20T08:46:54Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-29 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3708 |
|
dc.description |
The theoretical part analyzes the concept of image, its
types and structure. The analytical part presents the characteristics of the company's activities,
research methodology and results. The project part presents suggestions for improving the image of
„Eurokos“ network. The main problem of the BA thesis. „Eurokos“ network, which has been operating in
Lithuania for more than 24 years, is the largest and one of the most popular retail chains engaged in
the sale of cosmetics and beauty products. Although it is one of the most well-known, „Eurokos“
network, today it faces a negative consumer attitude towards in-store products and service, resulting
in a loss of potential customers. Changing existing consumer perceptions is not an easy task, but it is
necessary for a company to continue to operate successfully, compete in the market and retain and
attract consumers. So the key question is: how to improve the image of Eurokos retail stores?
The aim of the BA thesis. To prepare proposals for improving the image of „Eurokos“
chain stores.
Work methods. Analysis of scientific literature, quantitative research - questionnaire
survey. |
en_US |
dc.description.abstract |
Teorinėje dalyje analizuojama įvaizdžio samprata, jo tipai bei
struktūra. Analitinėje dalyje pristatoma įmonės veiklos charakteristika, tyrimo metodika bei
rezultatai. Projektinėje dalyje pateikiami siūlymai „Eurokos“ įvaizdžio tobulinimui. arbo problema. „Eurokos“ tinklas, vykdantis veiklą Lietuvoje jau daugiau nei 24
metus, yra didžiausias ir vienas populiariausių kosmetikos bei grožio prekių pardavimu užsiimantis,
mažmeninės prekybos tinklas. Nors ir yra vienas labiausiai žinomų, „Eurokos“ tinklas, šiandien jis
susiduria su susiformavusiu neigiamu vartotojų požiūriu apie parduotuvėse esančią produkciją bei
aptarnavimą, todėl yra prarandami potencialūs klientai. Pakeisti egzistuojančią vartotojų nuomonę
nėra lengvas uždavinys, tačiau būtinas, norint, kad įmonė toliau sėkmingai vykdytų veiklą,
konkuruotų rinkoje bei išlaikytų ir pritrauktų vartotojus. Tad kyla pagrindinis klausimas - kaip
pagerinti mažmeninės prekybos tinklo „Eurokos“ parduotuvių įvaizdį?
Darbo tikslas. Išnagrinėjus įvaizdžio valdymo teorinius aspektus bei atlikus tyrimą,
pateikti sprendimus „Eurokos“ tinklo parduotuvių įvaizdžio tobulinimui.
Darbo metodai. Mokslinės literatūros analizė, kiekybinis tyrimas - anketinė apklausa |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Įvaizdis, parduotuvių įvaizdžio tobulinimas, įvaizdžio formavimo priemonės. |
en_US |
dc.title |
„Eurokos“ tinklo parduotuvių įvaizdžio tobulinimo sprendimai |
en_US |
dc.title.alternative |
Solutions for Improving the Image of Eurokos Store Network |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |