DSpace talpykla

UAB ,,Omniva LT“ teikiamų paslaugų kokybės gerinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Pukevičiūtė, Gabija
dc.date.accessioned 2020-07-20T08:45:02Z
dc.date.available 2020-07-20T08:45:02Z
dc.date.issued 2020-06-29
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3706
dc.description The thesis provides a literature review of service concpect and quality improvement. Analytical part consists analysis of company activity characteristics, mikro and makro analysis, SSGG analysis and consumer opinion analysis. The last part described service quality improvement solutions and the costs of their implementation are determined. The main problem of the (professional BA thesis) - Customer complaints about service quality at UAB “Omniva LT”. How the company to improve the quality of service? The aim of the (professional BA thesis) – to evaulate the quality of services provided at UAB “Omniva LT”. Methods of the (professional BA thesis) – comparative analysis of scientific literature, company data analysis, descriptive, quantitative research, survey data analysis. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje aptariama paslaugos samprata, paslaugų kokybės gerinimo būdai. Analitinėje dalyje atlikta įmonės veiklos charakteristika, mikro ir makro aplinkų analizė, pateikiama SSGG analizė ir vartotojų nuomonės tyrimo analizė. Projektinėje dalyje aprašomi paslaugų kokybės gerinimo sprendimai bei jų įgyvendinimui nustatomos išlaidos. Darbo problema - klientų nusiskundimai dėl UAB „Omniva“ teikiamų paslaugų, todėl kyla klausimas kaip įmonė galėtų pagerinti paslaugų kokybę? Darbo tikslas - įvertinti UAB „Omniva LT“ teikiamų paslaugų kokybę. Darbo metodai - mokslinės informacijos šaltinių lyginamoji analizė, įmonės duomenų analizė, aprašomasis, kiekybinis tyrimas, apklausos duomenų analizė. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Paslauga, kokybės gerinimas, paslaugų kokybės gerinimo sprendimai. en_US
dc.title UAB ,,Omniva LT“ teikiamų paslaugų kokybės gerinimas en_US
dc.title.alternative Developing the Quality of Omniva UAB Services en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra