DSpace talpykla

UAB „BENU Vaistinė Lietuva“ e. parduotuvės integruotų marketingo komunikacijų sprendimai

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Kirkickis, Ramūnas
dc.date.accessioned 2020-07-20T08:23:00Z
dc.date.available 2020-07-20T08:23:00Z
dc.date.issued 2020-06-29
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3696
dc.description The theoretical part of the work analyses the concept of integrated marketing communications and their importance to the company, describes the elements of the complex, their most important features. The analytical part of the work presents the characteristics of the company, the situation. There is competitors analysis, their e. shops integrated marketing communication tools. Covered results of the research, which they are analysed. The project part of the work presents a plan of integrated marketing communications solutions, calculations and campaign results. The main problem of the Solutions for Integrated Marketing Communication of BENU Vaistinė Lietuva UAB E-shop is that the company can choose which marketing communication tools to use to communicate with consumers, but there are many of them and they are quite diverse, consumers react to them differently, so it is necessary to choose the most appropriate tools that are effective to customers to the new e-shop. The aim of this paper is to present UAB BENU Vaistinė Lietuva new e-shop integrated marketing communication solutions to increase customer attraction and awareness. en_US
dc.description.abstract Teorinėje darbo dalyje analizuojama integruotų marketingo komunikacijų samprata ir svarba įmonei, apibūdinami komplekso elementai, jų svarbiausi bruožai. Analitinėje darbo dalyje pateikiama įmonės charakteristika, situacija. Analizuojami esami konkurentai, jų e. parduotuvės ir naudojamos integruoto marketingo komunikacijų priemonės. Pateikiami ir analizuojami tyrimo rezultatai. Projektinėje darbo dalyje pateikiamas integruotų marketingo komunikacijų sprendimų planas, pateikti skaičiavimai ir kampanijos rezultatai. Darbo problema. Įmonė, norėdama komunikuoti su vartotojais, gali rinktis, kokias marketingo komunikacijos priemones naudoti, tačiau jų yra ne viena ir jos gana įvairios, į jas skirtingai reaguoja vartotojai, todėl reikia parinkti tinkamiausias priemones, kurios būtų veiksmingos. Darbo problema – nežinomos, kokios integruoto marketingo komunikacijos yra veiksmingiausios norint pritraukti klientus į naują elektroninę parduotuvę. Darbo tikslas. Pateikti UAB „BENU Vaistinė Lietuva“ naujos elektroninės parduotuvės integruotų marketingo komunikacijų sprendimus klientų pritraukimui ir žinomumui didinti. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Integruotos marketingo komunikacijos, sprendimų planas, integruotų marketingo komunikacijų priemonės. en_US
dc.title UAB „BENU Vaistinė Lietuva“ e. parduotuvės integruotų marketingo komunikacijų sprendimai en_US
dc.title.alternative Solutions for Integrated Marketing Communication of BENU Vaistinė Lietuva UAB E-shop en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra