DSpace talpykla

Prekės ženklo „Face&eye design“ vertės vartotojams stiprinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Janulevičiūtė, Monika
dc.date.accessioned 2020-07-20T08:20:43Z
dc.date.available 2020-07-20T08:20:43Z
dc.date.issued 2020-06-29
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3694
dc.description The theoretical part discusses essential concepts, compares the opinions of different authors, describes the value of the brand to the customer and reviews the creation of brand value. The analytical part examines the characteristics of the brand, argues the research and the research analysis is performed. This clarifies the current value of the brand to consumers. The project part presents suggestions and solutions that will strengthen the value of the „Face & Eye Design“ brand for consumers. The main problem of - „Face & Eye Design“ brand is in a competitive market, needs to cut off from its competitors and create sufficient value with consumers. The aim of the - The main aim is to analyze the value of the „Face & Eye Design“ brand to customers and make suggestions how to increase it. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje aptariamos svarbios sąvokos, palyginamos skirtingų autorių nuomonės, aprašoma kuriama prekės ženklo vertė vartotojui bei apžvelgiamas prekės ženklo vertės kūrimas. Analitinėje dalyje nagrinėjama prekės ženklo ir įmonės charakteristika, atliekama tyrimo analizė ir taip išsiaiškinama kokia yra šiuo metu prekės ženklo vertė su vartotojais. Projektinėje dalyje pateikiami pasiūlymai, sprendimai, kurie sustiprins prekės ženklo „Face & Eye Design“ vertę vartotojams. Darbo problema. Konkurencingoje rinkoje esantis prekės ženklas „Face & Eye Design“ turi iššiskirti nuo konkurentų bei sukurti pakankamą vertę su vartotojais. Darbo tikslas. Atlikti prekės ženklo „Face & Eye Design“ vertės vartotojams analizę ir pateikti pasiūlymus kaip ją sustiprinti en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Prekės ženklas, vartotojas, prekės ženklo vertės sustiprinimas. en_US
dc.title Prekės ženklo „Face&eye design“ vertės vartotojams stiprinimas en_US
dc.title.alternative Enhancing the Customer Value of the Face&eye design Brand en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra