DSpace talpykla

UAB „Danvita“ bendradarbiavimo su užsienio klientais strategijos gerinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Jankauskas, Darius
dc.date.accessioned 2020-07-20T08:09:00Z
dc.date.available 2020-07-20T08:09:00Z
dc.date.issued 2020-06-29
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3688
dc.description The theoretical part describes the peculiarities of strategy formation, the factors that determine the choice of strategy, the peculiarities of consumer satisfaction assessment and the differences in the ways of cooperation between B2C and B2B tools. The second part of the work presents the possibilities and analysis of improving cooperation with foreign clients. The third, project part presents the possibilities of improving cooperation strategies and the tasks for the implementation of strategies. The main problem of the (professional BA thesis) – If Danvita UAB would not have cooperation strategy with current clients it would be difficult to maintain current cooperation with client and create new partnerships. The aim of the (professional BA thesis) – after research about UAB “Danvita” weaknesses and strengths in company’s communication with foreign partners set new ways and strategy to achieve a better partnership goals for future. Methods of the (professional BA thesis) – scientific literature sources and results of company’s main work research results, semi – structured interview, client satisfication survey, Porter’s five forces analysis, SSGG analysis and other methods. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje apibūdinami strategijos formavimo ypatumai, veiksniai lemiantys strategijos pasirinkimą, vartotojų pasitenkinimo vertinimo ypatumai bei bendradarbiavimo būdų tarp B2C ir B2B priemonių skirtumai. Antroje darbo dalyje pateikiami bendradarbiavimo su užsienio klientais gerinimo galimybės bei analizė. Trečioje, projektinėje dalyje pateikiamos bendradarbiavimo strategijų gerinimo galimybės bei uždaviniai strategijoms vykdyti. Darbo problema – UAB „Danvita“ įmonei neturint bendradarbiavimo strategijos su užsienio klientais būtų sunku surasti naujus bei išsaugoti senus klientus. Darbo tikslas – ištyrus UAB „Danvita“ bendradarbiavimo su užsienio klientais stiprybes ir silpnybes pateikti įmonės bendradarbiavimo su užsienio klientais gerinimo strategines kryptis. Darbo metodai – mokslinės literatūros šaltinių analizės ir sintezės, įmonės veiklos rezultatų analizės, pusiau struktūrizuoto interviu, anketinės apklausos, Porterio 5 jėgų, SSGG analizės ir kiti metodai. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Užsienio klientai, bendradarbiavimas, strategijos formavimas. en_US
dc.title UAB „Danvita“ bendradarbiavimo su užsienio klientais strategijos gerinimas en_US
dc.title.alternative Enhancing the Cooperation Strategy with Foreign Clients of Danvita UAB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra