DSpace talpykla

UAB „Kontaktų centras X“ teikiamų paslaugų kokybės gerinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Duobaitė, Liveta
dc.date.accessioned 2020-07-20T08:07:33Z
dc.date.available 2020-07-20T08:07:33Z
dc.date.issued 2020-06-29
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3687
dc.description In the theoretical part, the analysis of scientific articles and other scientific literature (in Lithuanian and foreign languages), statistical information on the subject is performed. The analytical part provides information about the problem situation in the selected object and its analysis, substantiates and presents the used research methods, situation analysis, the course and results of research related to the problem. The project part presents specific solutions to the identified problem, based on the concepts selected in the theoretical part of the professional bachelor's thesis. The main problem of the (professional BA thesis) – What actions of the company determine the quality of the sales department of UAB Kontaktų centras X and how can it be improved? The aim of the (professional BA thesis) – o provide quality improvement solutions to the sales department of UAB Kontaktų centras X after conducting a customer opinion survey. Methods of the (professional BA thesis) – systematic analysis of scientific literature of Lithuanian and foreign authors; quantitative research method - questionnaire anonymous survey; qualitative research method - content analysis of websites; analysis of survey data performed using methods of mathematical analysis and descriptive statistics. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje atlikta mokslo straipsnių ir kitos mokslinės literatūros (lietuvių ir užsienio kalba), statistinės informacijos analizė nagrinėjamu klausimu. Analitinėje dalyje pateikiama informacija apie probleminę situaciją pasirinktame objekte ir atlikta jos analizė, pagrindžiami ir pateikiami naudojami tyrimo metodai, situacijos analizė, tyrimų, susijusių su nagrinėjama problema, eiga ir rezultatai. Projektinėje dalyje pateikiami konkretūs sprendimai nustatytai3 problemai spręsti, vadovaujantis teorinėje profesinio bakalauro baigiamojo darbo dalyje pasirinktomis koncepcijomis. Darbo problema: kokie įmonės veiksmai lemia UAB „Kontaktų centras X“ pardavimų skyriaus kokybę ir kaip ji gali būti gerinama? Darbo tikslas: atlikus klientų nuomonės tyrimą, pateikti UAB „Kontaktų centras X“ pardavimų skyriaus kokybės gerinimo sprendimus. Darbo metodai: sisteminė mokslinės Lietuvos ir užsienio autorių literatūros analizė; kiekybinis tyrimo metodas – anketinė anoniminė apklausa; kokybinis tyrimo metodas – internetinių svetainių turinio analizė; apklausos duomenų analizė, atlikta naudojant matematinės analizės ir aprašomosios statistikos metodus. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Paslaugos, paslaugų kokybė, kokybės gerinimas, pardavimo skyrius. en_US
dc.title UAB „Kontaktų centras X“ teikiamų paslaugų kokybės gerinimas en_US
dc.title.alternative Service Quality Improvement Kontaktų centras X UAB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra