DSpace talpykla

AB „Šiaulių banko“ marketingo strategijos formavimas vartotojų lojalumui skatinti

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Verkauskas, Tomas
dc.date.accessioned 2020-07-20T08:05:26Z
dc.date.available 2020-07-20T08:05:26Z
dc.date.issued 2020-06-26
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3685
dc.description The work contains of 3 main sections. The first part is theory. Theoretical part contained of theory based on marketing strategies for consumer loyalty in a financial sector. This part analyses the meaning of marketing strategy, the parts that it contains of, the importance of it and lastly the stages of making it. This part was also to analyse theoretical consumer loyalty and marketing measures from a lot of different authors perspective. The second part analyses the internal and external environment of the enterprise. It also includes the presented study, which includes the methodology of the research and analysed results of the research based on the theory of the first part. The last part contains the suggestions for ŠIAULIŲ BANK AB marketing strategies execution based on the first part theory. The main problem (professional BA thesis). AB ŠIAULIŲ BANKAS is facing a problem occured to low consumer loyalty while using the financial services. The aim of the (professional BA thesis). Suggest solutions for better consumer loyalty based on the situation of AB ŠIAULIŲ BANK by analysing marketing strategies and its aspects for the financial services sector. en_US
dc.description.abstract Darbą sudaro trys pagrindiniai skyriai. Teorinėje dalyje apžvelgiami teoriniai marketingo aspektai formuojant vartotojų lojalumą finansinėje paslaugų srityje. Šioje dalyje pagrindžiama marketingo strategijos esmė, jos sudedamosios dalys, svarba ir parengimo etapai. Taip pat apžvelgiami teoriniai vartotojo lojalumo aspektai bei marketingo priemonių taikymas pagal įvairių autorių mintis. Antroje dalyje pateikiamos įmonės vidinės ir išorinės aplinkos analizės, pristatomas tyrimas, nustatoma tyrimo metodologija bei analizuojami gauti anketinės apklausos rezultatai pritaikant pirmojo skyriaus teoriją. Paskutinėje - trečiojoje dalyje pristatomi pasiūlymai AB „Šiaulių banko“ marketingo strategijos vykdymui pagal pirmoje dalyje esančią teoriją. Darbo problema. AB „Šiaulių bankas“ susiduria su mažu vartotojų lojalumu naudojantis finansinėmis paslaugomis. Darbo tikslas. Išsianalizavus marketingo strategijos rengimo aspektus finansinių paslaugų srityje, pasiūlyti sprendimus vartotojų lojalumo skatinimui AB „Šiaulių bankas“ atveju. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Marketingo strategija, formavimas, vartotojų lojalumas. en_US
dc.title AB „Šiaulių banko“ marketingo strategijos formavimas vartotojų lojalumui skatinti en_US
dc.title.alternative Forming the Marketing Strategy for Encouraging the Customer Loyalty of Šiaulių bankas AB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra