dc.contributor.author |
Verkauskas, Tomas |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-20T08:05:26Z |
|
dc.date.available |
2020-07-20T08:05:26Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-26 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3685 |
|
dc.description |
The work contains of 3 main sections. The first part is theory. Theoretical part
contained of theory based on marketing strategies for consumer loyalty in a financial sector. This part
analyses the meaning of marketing strategy, the parts that it contains of, the importance of it and lastly
the stages of making it. This part was also to analyse theoretical consumer loyalty and marketing
measures from a lot of different authors perspective. The second part analyses the internal and external
environment of the enterprise. It also includes the presented study, which includes the methodology of
the research and analysed results of the research based on the theory of the first part. The last part
contains the suggestions for ŠIAULIŲ BANK AB marketing strategies execution based on the first part
theory. The main problem (professional BA thesis). AB ŠIAULIŲ BANKAS is facing a problem
occured to low consumer loyalty while using the financial services.
The aim of the (professional BA thesis). Suggest solutions for better consumer loyalty based
on the situation of AB ŠIAULIŲ BANK by analysing marketing strategies and its aspects for the
financial services sector. |
en_US |
dc.description.abstract |
Darbą sudaro trys pagrindiniai skyriai. Teorinėje dalyje apžvelgiami
teoriniai marketingo aspektai formuojant vartotojų lojalumą finansinėje paslaugų srityje. Šioje dalyje
pagrindžiama marketingo strategijos esmė, jos sudedamosios dalys, svarba ir parengimo etapai. Taip
pat apžvelgiami teoriniai vartotojo lojalumo aspektai bei marketingo priemonių taikymas pagal įvairių
autorių mintis. Antroje dalyje pateikiamos įmonės vidinės ir išorinės aplinkos analizės, pristatomas
tyrimas, nustatoma tyrimo metodologija bei analizuojami gauti anketinės apklausos rezultatai pritaikant
pirmojo skyriaus teoriją. Paskutinėje - trečiojoje dalyje pristatomi pasiūlymai AB „Šiaulių banko“
marketingo strategijos vykdymui pagal pirmoje dalyje esančią teoriją. Darbo problema. AB „Šiaulių bankas“ susiduria su mažu vartotojų lojalumu naudojantis
finansinėmis paslaugomis.
Darbo tikslas. Išsianalizavus marketingo strategijos rengimo aspektus finansinių paslaugų
srityje, pasiūlyti sprendimus vartotojų lojalumo skatinimui AB „Šiaulių bankas“ atveju. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Marketingo strategija, formavimas, vartotojų lojalumas. |
en_US |
dc.title |
AB „Šiaulių banko“ marketingo strategijos formavimas vartotojų lojalumui skatinti |
en_US |
dc.title.alternative |
Forming the Marketing Strategy for Encouraging the Customer Loyalty of Šiaulių bankas AB |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |