dc.contributor.author |
Dimšaitė, Laurita |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-20T06:50:50Z |
|
dc.date.available |
2020-07-20T06:50:50Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-26 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3662 |
|
dc.description |
In the theoretical part, it is analyzed that the competitive advantage is the ability of the
company to create differentiated services that are difficult to copy. Also, it was found that the sources
of competitive advantage must have differentiated characteristics and must be holistic in order to
achieve the maximum strengthening result. In the analytical part, the competitive advantages were
found to be strengthened - improvement of equipment, increase of employees' competence and
ensuring the smoothness of events. The project part presents the possibilities of strengthening
competitive advantages. It has been estimated that the costs required to strengthen the competitive
advantages of the hotel "Europa Royale Kaunas" conference center would amount to approximately
EUR 8,000 per year.
The aim of the thesis – to analyze competitive advantages of the conference center of
“Europa Royale Kaunas” hotel and find opportunities for their strengthening.
The following methods were used: the analysis of scientific literature, the analysis of the
company’s internal and external environment, quantitative and qualitative research of consumer
opinions |
en_US |
dc.description.abstract |
Teorinėje dalyje išanalizuota, kad konkurencinis pranašumas yra įmonės gebėjimas kurti
diferencijuotas paslaugas, kurias sunku nukopijuoti. Taip pat, išsiaiškinta, kad konkurencinių
pranašumų šaltiniai turi turėti diferencijuotas savybes ir turi būti holistiniai, norint pasiekti maksimalų
stiprinimo rezultatą. Analitinėje dalyje rastos konkurencinių pranašumų stiprintinos vietos - įrangos
tobulinimas, darbuotojų kompetencijos didinimas ir renginių sklandumo užtikrinimas. Projektinėje
dalyje pateikiamos konkurencinių pranašumų stiprinimo galimybės. Buvo apskaičiuota, kad
viešbučio „Europa Royale Kaunas“ konferencijų centro konkurencinių pranašumų stiprinimui
reiklaingos išlaidos vieneriems metams siektų apie 8000 eurų.
Šio darbo tikslas - išanalizuoti viešbučio „Europa Royale Kaunas“ konferencijų centro
konkurencinius pranašumus ir rasti jų stiprinimo galimybes.
Šiame darbe naudoti metodai: mokslinės literatūros analizė, įmonės vidinės ir išorinės
aplinkos analizės, vartotojų nuomonių kiekybinis ir kokybinis tyrimas. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Konkurencinių pranašumų stiprinimas, konferencijų centras, konkurencija. |
en_US |
dc.title |
Viešbučio „Europa Royale Kaunas“ konferencijų centro konkurencinių pranašumų stiprinimas |
en_US |
dc.title.alternative |
Strengthening the Competitive Advantages of the Conference Centre of Europa Royale Kaunas Hotel |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |