DSpace talpykla

Viešbučio „Europa Royale Kaunas“ konferencijų centro konkurencinių pranašumų stiprinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Dimšaitė, Laurita
dc.date.accessioned 2020-07-20T06:50:50Z
dc.date.available 2020-07-20T06:50:50Z
dc.date.issued 2020-06-26
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3662
dc.description In the theoretical part, it is analyzed that the competitive advantage is the ability of the company to create differentiated services that are difficult to copy. Also, it was found that the sources of competitive advantage must have differentiated characteristics and must be holistic in order to achieve the maximum strengthening result. In the analytical part, the competitive advantages were found to be strengthened - improvement of equipment, increase of employees' competence and ensuring the smoothness of events. The project part presents the possibilities of strengthening competitive advantages. It has been estimated that the costs required to strengthen the competitive advantages of the hotel "Europa Royale Kaunas" conference center would amount to approximately EUR 8,000 per year. The aim of the thesis – to analyze competitive advantages of the conference center of “Europa Royale Kaunas” hotel and find opportunities for their strengthening. The following methods were used: the analysis of scientific literature, the analysis of the company’s internal and external environment, quantitative and qualitative research of consumer opinions en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje išanalizuota, kad konkurencinis pranašumas yra įmonės gebėjimas kurti diferencijuotas paslaugas, kurias sunku nukopijuoti. Taip pat, išsiaiškinta, kad konkurencinių pranašumų šaltiniai turi turėti diferencijuotas savybes ir turi būti holistiniai, norint pasiekti maksimalų stiprinimo rezultatą. Analitinėje dalyje rastos konkurencinių pranašumų stiprintinos vietos - įrangos tobulinimas, darbuotojų kompetencijos didinimas ir renginių sklandumo užtikrinimas. Projektinėje dalyje pateikiamos konkurencinių pranašumų stiprinimo galimybės. Buvo apskaičiuota, kad viešbučio „Europa Royale Kaunas“ konferencijų centro konkurencinių pranašumų stiprinimui reiklaingos išlaidos vieneriems metams siektų apie 8000 eurų. Šio darbo tikslas - išanalizuoti viešbučio „Europa Royale Kaunas“ konferencijų centro konkurencinius pranašumus ir rasti jų stiprinimo galimybes. Šiame darbe naudoti metodai: mokslinės literatūros analizė, įmonės vidinės ir išorinės aplinkos analizės, vartotojų nuomonių kiekybinis ir kokybinis tyrimas. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Konkurencinių pranašumų stiprinimas, konferencijų centras, konkurencija. en_US
dc.title Viešbučio „Europa Royale Kaunas“ konferencijų centro konkurencinių pranašumų stiprinimas en_US
dc.title.alternative Strengthening the Competitive Advantages of the Conference Centre of Europa Royale Kaunas Hotel en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra