dc.contributor.author |
Krikštanis, Martynas |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-17T11:34:22Z |
|
dc.date.available |
2020-07-17T11:34:22Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-22 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3659 |
|
dc.description |
The theoretical analysis of marketing communication tools is performed in the theoretical part. The analytical part of the work presents the analysis of the situation of UAB Tamro company and the empirical research of the opinion of business customers. The project part presents suggestions for the improvement of marketing communication tools in order to increase sales.
Problem – in the opinion of consumers, what marketing communication tools do UAB Tamro use to increase sales?
Objective – after the theoretical substantiation of decisions and empirical research of UAB Tamro consumers opinion, to present marketing communication improvement solutions for increasing sales. |
en_US |
dc.description.abstract |
Marketingo komunikacijos priemonių teorinė analizė atliekama teorinėje dalyje. Analitinėje darbo dalyje pateikiama UAB „Tamro“ įmonės situacijos analizė ir empirinis verslo klientų nuomonės tyrimas. Projektinėje dalyje pateikiami siūlymai marketingo komunikacijos priemonių tobulinimui, siekiant padidinti pardavimus.
Darbo problema – Kokios, vartotojų nuomone, UAB „Tamro“ naudojamos marketingo komunikacijos priemonės daro įtaką įmonės pardavimų didinimui?
Darbo tikslas – atlikus teorinį sprendimų pagrindimą ir empirinį UAB „Tamro“ vartotojų nuomonės tyrimą, pateikti marketingo komunikacijos tobulinimo sprendimus pardavimų didinimui. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Pardavimų didinimas, marketingo komunikacijos priemonės. |
en_US |
dc.title |
UAB ,,Tamro“ pardavimų didinimas marketingo komunikacijos priemonėmis |
en_US |
dc.title.alternative |
Increasing the Sales of Tamro UAB Using Marketing Communication Tools |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |