DSpace talpykla

Turinio marketingo principų taikymas prekės ženklo „Mukkoka namai“ komunikacijos tobulinimui socialiniuose tinkluose

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Radėnaitė, Laura
dc.date.accessioned 2020-07-17T10:16:13Z
dc.date.available 2020-07-17T10:16:13Z
dc.date.issued 2020-06-25
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3635
dc.description The theoretical part presents the elements on the basis of which communication based on content marketing is created on social networks. The analytical part of the work analyses the results of the research, which helps to identify the measures that stimulate the interest and involvement of the target audience of the brand. The project part presents solutions for improving the communication of the „Mukkoka namai” brand on social networks. The main problem of the professional BA thesis– Content in social media of „Mukkoka namai” brand does not get sufficient interest of consumers, which possibly can lead to a low popularity level and even consuming of provided services. The aim of the professional BA thesis – provide solutions for improvement of „Mukkoka namai” brand by using content marketing principles. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje pateikiami elementai, kuriais remiantis socialiniuose tinkluose kuriama komunikacija, paremta turinio marketingu. Analitinėje darbo dalyje analizuojami tyrimo rezultatai, padedantys išsiaiškinti tikslinės prekės ženklo auditorijos susidomėjimą ir įsitraukimą į pateikiamą turinį skatinančias priemones. Projektinėje dalyje pateikiami prekės ženklo „Mukkoka namai“ komunikacijos socialiniuose tinkluose tobulinimo sprendimai. Darbo problema – Socialiniuose tinkluose kuriamas prekės ženklo „Mukkoka namai“ turinys nesulaukia pageidaujamo vartotojų susidomėjimo bei įsitraukimo, o tai galimai sąlygoja mažą prekės ženklo žinomumo lygį bei teikiamų paslaugų vartojimą. Darbo tikslas – Pateikti sprendimus prekės ženklo „Mukkoka namai“ komunikacijos socialiniuose tinkluose tobulinimui, taikant turinio marketingo principus. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Turinio marketingas, prekės ženklas, socialiai tinklai. en_US
dc.title Turinio marketingo principų taikymas prekės ženklo „Mukkoka namai“ komunikacijos tobulinimui socialiniuose tinkluose en_US
dc.title.alternative Application of Content Marketing Principles for Improving the Communication of Mukkoka namai Brand in Social Media en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra