DSpace talpykla

UAB „Byggdu betur“ marketingo priemonių tobulinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Burba, Mindaugas
dc.date.accessioned 2020-07-17T08:13:13Z
dc.date.available 2020-07-17T08:13:13Z
dc.date.issued 2020-06-25
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3623
dc.description The paper consists of three main parts: the first (theoretical) part reviews the main theoretical aspects related to the marketing environment; the second (analytical) part presents evaluations of the company's marketing tools, performs company analysis and consumer survey; the third (project) part analyses the ways in which UAB ”Byggðu betur” can improve its marketing tools. The main problem discussed is that business entities, when do not properly applying marketing tools in their activities, or insufficient improvement marketing tools therefore, bussiness entities is unable to achieve goals. The aim of this work is to identify key solutions for improving marketing tools to increase awareness and sales of a company. en_US
dc.description.abstract Darbas susideda iš trijų pagrindinių dalių - pirmojoje (teorinėje) dalyje apžvelgiami pagrindiniai teoriniai aspektai, susiję su marketingo aplinka; antrojoje (analitinėje) dalyje pateikiami įmonės marketingo priemonių vertinimai, atliekama įmonės analizė bei vartotojų apklausa; trečiojoje (projektinėje) dalyje analizuojama, kokiais būdais UAB„Byggðu betur “ gali patobulinti marketingo priemones. Pagrindinė darbe aptariama problema - verslo subjektai, savo veikloje netinkamai taiko marketingo priemones ar nepakankamai tobulina jas, todėl dėl šių priežasčių verslo subjektai negali pasiekti savo norimų tikslų. Šio darbo tikslas yra nustatyti pagrindinius marketingo priemonių tobulinimo sprendimus, siekiant padidinti įmonės žinomumą ir pardavimus. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Marketingo priemonių tobulinimas, marketingas, marketingo aplinka. en_US
dc.title UAB „Byggdu betur“ marketingo priemonių tobulinimas en_US
dc.title.alternative Developing the Marketing Tools of Byggdu betur UAB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra