dc.contributor.author |
Jadenkutė, Simona |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-17T07:00:55Z |
|
dc.date.available |
2020-07-17T07:00:55Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-23 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3603 |
|
dc.description |
In a modern environment, where the number of companies is in
surplus, the main purpose of a company is the acquisition and retention of clients. Due to the fact that
customers have a wide choice in cooperating with variety of companies, customers’ trust is a main
priority for companies. In order to achieve beneficial impact on the company’s efficiency and success, it
must ascertain clients’ needs to make them its loyal and regular clients. |
en_US |
dc.description.abstract |
Šiuolaikinėje konkurencingoje aplinkoje, kur įstaigų skaičius yra
perteklinis, klientų pritraukimo ir išlaikymo būdai tampa vienas iš pagrindinių įstaigos tikslų. Kadangi
klientas turi gausų pasirinkimą bendradarbiauti vis su kita įstaiga, klientų pasitikėjimas bus pats
svarbiausias prioritetas įstaigoms. Kad įstaigų išlaidos klientams pritraukti ir išlaikyti teiktų naudą ir
sėkmę, įstaigos turi ugdyti, suprasti ir išanalizuoti savo klientus, kad jie taptų ilgalaikiais, nuolatiniais
įstaigos klientais. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Klientų pritraukimo, išlaikymo gerinimas |
en_US |
dc.title |
Klientų pritraukimo ir išlaikymo gerinimas VšĮ ,,Rietavo turizmo ir verslo informacijos centras“ pavyzdžiu |
en_US |
dc.title.alternative |
The Improvement of Customers’ Acquisition and Retention in Rietavas Turizmo ir Verslo Informacijos Centras |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |