DSpace talpykla

Klientų pritraukimo ir išlaikymo gerinimas VšĮ ,,Rietavo turizmo ir verslo informacijos centras“ pavyzdžiu

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Jadenkutė, Simona
dc.date.accessioned 2020-07-17T07:00:55Z
dc.date.available 2020-07-17T07:00:55Z
dc.date.issued 2020-06-23
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3603
dc.description In a modern environment, where the number of companies is in surplus, the main purpose of a company is the acquisition and retention of clients. Due to the fact that customers have a wide choice in cooperating with variety of companies, customers’ trust is a main priority for companies. In order to achieve beneficial impact on the company’s efficiency and success, it must ascertain clients’ needs to make them its loyal and regular clients. en_US
dc.description.abstract Šiuolaikinėje konkurencingoje aplinkoje, kur įstaigų skaičius yra perteklinis, klientų pritraukimo ir išlaikymo būdai tampa vienas iš pagrindinių įstaigos tikslų. Kadangi klientas turi gausų pasirinkimą bendradarbiauti vis su kita įstaiga, klientų pasitikėjimas bus pats svarbiausias prioritetas įstaigoms. Kad įstaigų išlaidos klientams pritraukti ir išlaikyti teiktų naudą ir sėkmę, įstaigos turi ugdyti, suprasti ir išanalizuoti savo klientus, kad jie taptų ilgalaikiais, nuolatiniais įstaigos klientais. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Klientų pritraukimo, išlaikymo gerinimas en_US
dc.title Klientų pritraukimo ir išlaikymo gerinimas VšĮ ,,Rietavo turizmo ir verslo informacijos centras“ pavyzdžiu en_US
dc.title.alternative The Improvement of Customers’ Acquisition and Retention in Rietavas Turizmo ir Verslo Informacijos Centras en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra