DSpace talpykla

Tėvų ir pedagogų požiūris į privalomojo priešmokyklinio ugdymo svarbą.

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Adomaitienė, Indrė
dc.date.accessioned 2019-01-23T08:25:02Z
dc.date.available 2019-01-23T08:25:02Z
dc.date.issued 2018-07
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/359
dc.description Compulsory pre-school education has long lasting benefits, not only for the child‘s early development but also further on in a person‘s life; this is why it is important to foresee and eliminate obstacles during implementation of pre-school education. Problem – What is the parents and teachers view to the compulsory pre-school education? Research object - The parents and teachers view to the importance of the compulsory pre-school education Research objective – To expose parents and teachers’ views to the compulsory pre-school education Research tasks: 1. To define the concept and purpose of pre-school education. 2. To identify the six-year-old‘s development peculiarities. 3. Initiate, plan and implement educational project in an educational setting. Research methodology:  Analysis and summary of scholarly and methodical literature.  Research, survey (in writting), examination of survey results.  Educational project, implementation and generalization. Thesis consists of – List of pictures, definition of terms, introduction, theory, research, educational project description, findings and literature list, appendix. Overall length of thesis is 50 pages, which consists of 31pictures, .... appendices and three chapters: Chapter I – Pre-school education concept and purpose is presented. Analysis of the six-year-old‘s developmental peculiarities. Discussion of pre-school children’s achievements and educational competencies. Discussion of the importance in collaboration between parents and teachers. Chapter II – Discussion of parents and teachers’ attitudes towards importance of compulsory pre-school education. Chapter III - Description of the educational project which was carried out during teaching practice training. Findings – The purpose of the pre-school education is to prepare a six-year-old child for primary school in one year. Pre-school education has been compulsory since 1st September 2016. The type of tasks that a six-year-old has been asked to complete are – start a friendship, appreciate oneself, play as a part of a group, develop skills, perform specific tasks. The project was planned and carried out successfully. en
dc.description.abstract Privalomasis priešmokyklinis ugdymas turi ilgalaikės naudos ne tik vaiko vystymuisi, bet ir tolesniam asmens gyvenimui, todėl svarbu numatyti ir pašalinti įgyvendinimo kliūtis bei sunkumus (Purienė ir k. t., 2014). Valstybinės švietimo strategijos 2003-2012 metų nuostatose pabrėžiama, kad siekiant užtikrinti švietimo prieinamumą, tęstinumą ir socialinį teisingumą, taip pat švietimo plėtotę, įtvirtinamą ir nuosekliai įgyvendinama asmeninė tėvų atsakomybė už privalomą vaikų mokymąsi (Valantinas, 2012). Problema – koks tėvų ir pedagogų požiūris į privalomąjį priešmokyklinį ugdymą? Tyrimo objektas - tėvų ir pedagogų požiūris į privalomojo priešmokyklinio ugdymo svarbą. Tyrimo tikslas - atskleisti tėvų ir pedagogų požiūrį į privalomąjį priešmokyklinį ugdymą. Tyrimo uždaviniai: 1. Apibrėžti priešmokyklinio ugdymo sampratą ir paskirtį. 2. Empiriškai nustatyti tėvų ir pedagogų požiūris į privalomojo priešmokyklinio ugdymo svarbą. 3. Inicijuoti, suplanuoti, realizuoti edukacinį projektą. Tyrimo metodai: mokslinės literatūros ir dokumentų analizė; apklausa (raštu), apklausos rezultatų aptarimas. I skyriuje - pateikiama priešmokyklinio ugdymo samprata ir paskirtis. Analizuojami šešerių metų vaiko raidos ypatumai. Aptariami priešmokyklinio amžiaus vaikų pasiekimai ir ugdytinos kompetencijos. Aptariama tėvų ir pedagogų bendradarbiavimo svarba. II skyriuje - aptariamas tėvų ir pedagogų požiūris į privalomojo priešmokyklinio ugdymo svarbą. III skyriuje - aprašomas edukacinis projektas, kuris buvo vykdomas pedagoginės praktikos metu. Išvados: priešmokyklinis ugdymas skirtas šešerių metų vaikui sėkmingai pasirengti mokyklai per vienerius mokslo metus ir jis yra privalomas nuo 2016 m rugsėjo 1 d. Šešiamečio raidos vystymosi uždaviniai: užmegzti draugiškus santykius, vertinti save, žaisti grupinius žaidimus, įgyti įgūdžių, atlikti konkrečias operacijas. Projektas buvo suplanuotas ir sėkmingai įgyvendintas. Darbą sudaro: paveikslų sąrašas, sąvokų žodynėlis, įvadas, teorinė dalis, tiriamoji dalis, edukacinio projekto aprašymas, išvados ir literatūros sąrašas, priedai. Bendra darbo apimtis – 50 puslapių, kuriuose pateikta 31paveikslas, 6 priedai, trys skyriai. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Priešmokyklinis ugdymas, tėvai, pedagogai en_US
dc.title Tėvų ir pedagogų požiūris į privalomojo priešmokyklinio ugdymo svarbą. en_US
dc.title.alternative Parents and teachers’ attitude towards the importance of compulsory pre-school education. en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra