DSpace talpykla

Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas UAB „PREMIER RESTAURANTS“

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Jalunskis, Dalius
dc.date.accessioned 2020-07-16T12:19:51Z
dc.date.available 2020-07-16T12:19:51Z
dc.date.issued 2020-06-22
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3577
dc.description The analysis of the internal and external factors affecting customer service quality is of primary importance to a company in today’s consumer society. Mentioned analysis gives opportunity to companies to improve, maintain the loyalty of existing customers, and create appropriate conditions for the development of business and improvement of customer service quality. en_US
dc.description.abstract Vidinių ir išorinių veiksnių, lemiančių klientų aptarnavimo kokybę, analizė labai svarbi šiandieninėje vartotojų visuomenėje. Šių veiksnių analizavimas leidžia įmonėms išlikti moderniomis, išlaikyti geras sąlygas įmonės veiklai vystytis bei išlaikyti esamus lojalius klientus gerinant paslaugų kokybę. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Klientų aptarnavimo kokybė, jos gerinimas en_US
dc.title Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas UAB „PREMIER RESTAURANTS“ en_US
dc.title.alternative Improvement of customer service quality at UAB “PREMIER RESTAURANTS” en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra