Santrauka:
Pirmoje darbo dalyje aptariama prekės ženklo žinomumo samprata bei svarba, žinomumą didinantys veiksniai ir didinančios priemonės. Antroje dalyje atliekamos prekės ženklo „Probus Consulting“ situacijos ir vartotojų tyrimo analizės. Trečioje- projektinėje dalyje, pateikiami žinomumo didinimo marketingo komunikacijos priemonėmis sprendimai.
Darbo problema – norint sėkmingai veikti konkurencingoje rinkoje reikia didinti prekės ženklo žinomumą, nes dažniausiai vartotojai teikia pirmenybę tik jiems jau gerai žinomų prekės ženklų prekėms ar paslaugoms. Todėl iškyla klausimas: kokių komunikacijos priemonių taikymas leistų padidinti prekės ženklo „Probus Consulting“ žinomumą?
Darbo tikslas – pateikti prekės ženklo „Probus Consulting“ žinomumo didinimo komunikacijos priemonėmis sprendimus.
Description:
A concept and importance of a brand‘s notoriety and measures and factors that are increasing notoriety are discussed in the first part of thesis. In the second part, is conducted UAB „Probus Consulting“ brand‘s situations and users‘ research analysis. In the third – projective part, solutions of increasing notoriety using marketing‘s communication measures are provided.
The main problem – in order to operate in a competitive market successfully, it is essential to increase a brand‘s notoriety, considering the fact, that users prefer well-known brands for commodities or services. In that case it is important to consider a question: what kind of communication devices customization would benefit in increasing UAB “Probus Consulting“ brand‘s notoriety?
The aim – to present solutions that would benefit in increasing brand‘s notoriety „Probus Consulting“ by using communication devices.