DSpace talpykla

UAB „Terma“ saulės kolektorių pardavimo didinimas rėmimo priemonėmis individualių vartotojų segmente

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Piekus, Povilas
dc.date.accessioned 2020-07-16T09:59:08Z
dc.date.available 2020-07-16T09:59:08Z
dc.date.issued 2020-06-23
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3557
dc.description The structure of the work consists of three main parts. The work begins with the chapter "Introduction", which substantiates the relevance of the topic, the problem, the purpose of the work, for the implementation of which the respective tasks are set; working methods, object are also named. In the first - conceptual part of the work, the aspects of sales increase in the concept of support measures are analyzed, their peculiarities in the segment of individual consumers are discussed, based on the scientific literature. In the second - analytical part of the work, first the characteristics of the company's activity are discussed, then the research methodology is defined and a detailed analysis of the obtained results is performed. In the third part, based on the analysis of scientific literature and the results of empirical research, solutions and recommended proposals for increasing the sales of UAB "Terma" solar collectors in the segment of individual consumers are presented. The chapter "Conclusions" highlights the most important observations and insights on the analyzed topic. The literature used in the work is then indicated, and the last section “Appendices” provides the material needed for the completeness of the work. The aim of the work is to theoretically and empirically substantiate the possibilities of increasing the sales of UAB "Terma" solar collectors by means of support. en_US
dc.description.abstract Darbą sudaro trys dalys. Pirmojoje – konceptualiojoje darbo dalyje nagrinėjami pardavimų didinimo aspektai rėmimo priemonių koncepte, aptariami jų ypatumai individualių vartotojų segmente, remiantis moksline literatūra. Antrojoje – analitinėje darbo dalyje pirmiausia aptariama įmonės veiklos charakteristika, tuomet apibrėžiama tyrimo metodika ir atliekama išsami gautų rezultatų analizė. Trečiojoje dalyje, remiantis mokslinės literatūros analize bei empirinio tyrimo rezultatais, yra pateikiami UAB „Terma“ saulės kolektorių pardavimo didinimo individualių vartotojų segmente sprendimai ir rekomenduojami pasiūlymai. Skyriuje „Išvados“ išskiriami svarbiausi pastebėjimai bei įžvalgos analizuota tema. Darbo tikslas – teoriškai ir empiriškai pagrįsti UAB „Terma“ saulės kolektorių pardavimų didinimo galimybes rėmimo priemonėmis. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Pardavimų didinimas, rėmimo priemonės, vartotojai. en_US
dc.title UAB „Terma“ saulės kolektorių pardavimo didinimas rėmimo priemonėmis individualių vartotojų segmente en_US
dc.title.alternative Increasing the Sales of Terma UAB Solar Collectors by Promotion Tools in the Segment of Individual Consumers en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra