dc.contributor.author |
Tamošiūnaitė, Greta |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-16T07:24:02Z |
|
dc.date.available |
2020-07-16T07:24:02Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-18 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3542 |
|
dc.description |
Relevance. Communication incorporates various spheres of daily human activities (tasks of transmitting, understanding, accepting, coding and decoding information, the phrasing of sharable ideas). The ability to communicate is the most essential characteristic of a human being. While cooperating, human beings are able to transfer their thoughts or feelings, perceptions of self and the environment to others. Communication is directly linked to emotions since human beings express and experience both positive and negative feelings during interactions. Therefore, it is essential to train communication abilities from an early age.
Problem. Lithuania still lacks the necessary scientific researches, methodical recommendations regarding the upbringing of children with emotional and linguistic disorders, education of parents about the extended training and care at home. However, it is important to note the Lithuanian education system’s progress in the spheres of pre-school education, the quantity of gathered researchable information and the amount of offered qualification training programs to the employees of the sphere.
The focus of this research. Training of children with emotional and linguistic disorders in the field of communication abilities.
Goals of this research. To analyze the communication training of children with emotional and linguistic disorders. |
en_US |
dc.description.abstract |
Aktualumas. Komunikacija apima įvairias veiklos sritis kasdieniame žmogaus gyvenime (informacijos perdavimą, suvokimą, priėmimą, kodavimą ir iškodavimą, perduodamų idėjų formulavimą). Gebėjimas bendrauti iš visų žmogaus savybių yra pats svarbiausias. Bendraudami mes galime perduoti kitiems žmonėms tai, ką galvojame ar jaučiame, kokiais matome save ir mūsų aplinką. Bendravimas tiesiogiai siejamas su jausmais, mat bendraudami mes patiriame ir išreiškiame įvairių emocijų tiek teigiamų, tiek neigiamų. Todėl itin svarbu ugdyti bendravimo sugebėjimus nuo pat ankstyvo amžiaus.
Problema. Atsižvelgiant į šių dienų švietimo sistemos padarytą pažangą, ikimokyklinio ugdymo srityje, informacijos gausa, teikiamų kvalifikacijos kėlimo įvairiose ugdymo srityse gausa ir naudingumu, vis dėl to Lietuvoje dar trūksta mokslinių tyrinėjimų, metodinių rekomendacijų kaip ugdyti vaikus, turinčius emocijų ir kalbos sutrikimus, kaip taisyklingai šviesti tėvus, teikti patarimus apie vaikų ugdymą ir bendravimą namuose.
Tyrimo objektas - emocijų ir kalbos sutrikimų turinčių vaikų, komunikavimo kompetencijos ugdymas.
Tyrimo tikslas - ištirti emocijų ir kalbos sutrikimų turinčių vaikų, komunikavimo ugdymą. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Ikimokyklinis ugdymas, ikimokyklinio amžiaus vaikai, vaikai, ikimokyklinė ugdymo įstaiga, ugdymo metodai, pedagogai, ugdymas, kalbos sutrikimai, emocijų sutrikimai |
en_US |
dc.title |
Ikimokyklinio amžiaus vaikų, turinčių emocijų ir kalbos sutrikimų, komunikavimo ugdymas/-is |
en_US |
dc.title.alternative |
Communication Training for Children of Pre-School Age with Linguistic and Emotional Disorders |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |