DSpace talpykla

Spontaniškos ir organizuotos priešmokyklinio amžiaus vaikų veiklos derinimo ypatumai

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Rapsikevičiūtė, Simona
dc.date.accessioned 2020-07-16T07:17:42Z
dc.date.available 2020-07-16T07:17:42Z
dc.date.issued 2020-06-17
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3531
dc.description The revelance of research: The spontaneous and organization activities play a very significant role in a child’s life. Efforts are made and often encouraged for institutions to update their curricula, tools and environmental suitability when working with young children. Teacher should create conditions for the child to develop through game, interactive activities. Also, it is important to develop the child’s development through sensory and cognitive develop options. The problem was not analyzed by scientist and children’s psychologist or specialists of methodology. This is the reason why I chose to present my Bachelors’s work is dedicated to discuss possibilities in comparing and combaining of spontaneous and organized activities in the groups of pre-school children . The children ages are from 4 till 6 that are chosen to examinate. The problem of interest is to reveal the relationship between activities. The goal of the paper: to analyze peculiarities of spontaneous and organized coordination of activities of a preschool child. en_US
dc.description.abstract Tyrimo aktualumas: Spontaniškos ir organizuotos veiklos, veiklų žaidimai atlieka svarbų vaidmenį vaikų gyvenime. Darželių įstaigos stengiasi atnaujinti savo mokymosi programas, aplinką ir darželio priemonės, ypač tada, kai dirba su mažais vaikais. Pedagogų užduotis sudaryti tinkamas sąlygas vaikams vystytis per įvairias veiklas. Taip pat svarbu plėtoti vaiko vystymąsi per jutimo ir pažinimo kompetencijų sritis. Šia tema apie vaikų veiklas, žaidimus nebuvo taip dažnai analizuojama mokslininkų, vaikų psichologų ir kitų metodikos specialistų. Tai ir yra priežastis, kodėl buvo pasirinkta rengti bakalauro darbą tema „Spontaniškos ir organizuotos veiklos derinimo ypatumai priešmokyklinėje amžiaus grupėje“. Vaikų amžius yra 5 - 6 metų amžiaus vaikai. Problema, kuri yra sprendžiama - norima nustatyti spontaniškų ir organizuotų veiklų derinimo galimybes ir santykį. Tyrimo tikslas: atskleisti spontaniškos ir organizuotos veiklos derinimo ypatumus ir galimybes priešmokyklinėje amžiaus grupėje. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Laisvasis žaidimas, organizuota veikla, žaislai, vaizduotė en_US
dc.title Spontaniškos ir organizuotos priešmokyklinio amžiaus vaikų veiklos derinimo ypatumai en_US
dc.title.alternative Peculiarities of Coordination Between Spontaneous and Organized Activities of a Pre-school Child Group en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra