dc.contributor.author |
Paliokaitė, Simona |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-16T07:16:47Z |
|
dc.date.available |
2020-07-16T07:16:47Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-17 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3528 |
|
dc.description |
Identification of the problem. Young age is the age when a child learns to cognize the world and be in it. During this age children start to manage their behavior, intentions, while imitating the behavior of family and others, they can follow behavioral rules that are clearly defined, they seek for a successful result, they behave in the way parents teach them and behave themselves.
Problem-based justification: how is spoken language enriched in the early age of children?
Object of the research: spoken language promotion opportunities for early childhood children.
The aim of the work - to reveal possibilities to promote early aged children’s spoken language development. |
en_US |
dc.description.abstract |
Ankstyvasis amžius - tai amžius, kai vaikas mokosi pažinti pasaulį ir jame būti O. Monkevičienė (2001). „Šiame amžiuje vaikai pradeda valdyti savo elgesį, ketinimus, mėgdžiodamas šeimos ir aplinkinių elgesį geba laikytis aiškiai apibrėžtų elgesio taisyklių, siekia sėkmingo rezultato, elgiasi taip kaip moko ir elgiasi tėvai „ (Boller, 2012).
Tyrimo problema- kaip turtinama ankstyvojo amžiaus vaikų sakytinė kalba?
Tyrimo objektas - ankstyvojo amžiaus vaikų sakytines kalbos skatinimo galimybės.
Tyrimo tikslas- atskleisti ankstyvojo amžiaus vaikų sakytinės kalbos raidos skatinimo
galimybes. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Ankstyvasis amžius, sakytinė kalba, raida, skatinimo galimybės |
en_US |
dc.title |
Ankstyvojo amžiaus vaikų sakytinės kalbos raidos skatinimo galimybės |
en_US |
dc.title.alternative |
Possibilities to Promote Spoken Language Development in Early Aged Children |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |