DSpace talpykla

Šokio kaip meninės raiškos būdo taikymo galimybės ugdant priešmokyklinio amžiaus vaikų meninę kompetenciją

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Petkutė, Gintarė
dc.date.accessioned 2020-07-16T07:14:12Z
dc.date.available 2020-07-16T07:14:12Z
dc.date.issued 2020-06-17
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3521
dc.description Relevance of the research. The development of artistic competence influences a child's successful development and adaptation, therefore the methods of artistic expression have been studied in the scientific literature. Given the development and aptitudes of preschool children, it is argued that dance is an appropriate way of artistic expression in developing the artistic competence of preschool children. However, dance is usually considered an extracurricular activity, classified as entertainment, and the goals and objectives of dance education are often forgotten. Sadly, dance lost it‘s artistic expression and became one of the lessons of physical education. The problem of the paper is the possibilities of applying dance as a way of artistic expression in developing the artistic competence of preschool children. The aim of the paper is to analyze the possibilities of applying dance as an artistic expression in the development of artistic competence of preschool children. en_US
dc.description.abstract Temos aktualumas. Meninės kompetencijos ugdymas įtakoja sėkmingą vaiko raidą ir adaptaciją, todėl mokslinėje literatūroje pradėta nagrinėti meninės raiškos būdus. Atsižvelgiant į priešmokyklinio amžiaus vaikų raidą ir gabumus teigiama, kad šokis yra tinkamas meninės raiškos būdas ugdant priešmokyklinio amžiaus vaikų meninę kompetenciją. Vis dėlto, šokis dažniausia laikomas popamokine veikla, priskiriamas pramogai, o šokio ugdymo tikslai ir uždaviniai pamirštami. Šokis prarado savo meninę išraišką ir tapo viena iš fizinio lavinimo pamokų. Problema. Kokios yra šokio, kaip meninės raiškos būdo, taikymo galimybės ugdant priešmokyklinio amžiaus vaikų meninę kompetenciją? Tyrimo objektas. Šokio, kaip meninės raiškos būdo, taikymo galimybės ugdant priešmokyklinio amžiaus vaikų meninę kompetenciją. Darbo tikslas – atskleisti šokio, kaip meninės raiškos būdo, taikymo galimybes ugdant priešmokyklinio amžiaus vaikų meninę kompetenciją. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Šokis, meninė kompetencija, meninė raiška, galimybės, priešmokyklinis amžius en_US
dc.title Šokio kaip meninės raiškos būdo taikymo galimybės ugdant priešmokyklinio amžiaus vaikų meninę kompetenciją en_US
dc.title.alternative Possibilities of Applying Dance as a Way of Artistic Expression in Developing the Artistic Competence of Pre-school Children en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra