DSpace talpykla

Klientų aptarnavimo kokybė ir jos tobulinimo galimybės UAB „Kauno reklama“

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Pikalavičiūtė, Lina
dc.date.accessioned 2020-07-15T11:15:53Z
dc.date.available 2020-07-15T11:15:53Z
dc.date.issued 2020-06-26
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3456
dc.description The opinion of customers is crutial for service business, so every company strives to serve the customer as well as possible, so that the customer does not turn to competitors. Customer service must be of the highest quality, because the opinion of each customer served is very important to the company and can directly affect the company's reputation. Therefore, with the constantly changing needs and expectations of consumers, companies needs to analyze and improve the quality of service, which is especially relevant in the service sector. en_US
dc.description.abstract Paslaugų įmonėms labai svarbi klientų nuomonė, tad kiekviena įmonė stengiasi klientą aptarnauti kuo geriau, kokybiškiau, kad klientas nesikreiptų į konkurentus. Klientai privalo būti aptarnauti kokybiškai, nes kiekvieno aptarnauto kliento nuomonė įmonei labai svarbi ir gali atsiliepti įmonės reputacijai. Tad nuolat keičiantis vartotojų poreikiams bei lūkesčiams, įmonės turi analizuoti ir tobulinti aptarnavimo kokybę, kas ypač aktualu paslaugų sektoriuje. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Klientų aptarnavimas, kokybė, tobulinimo galimybės en_US
dc.title Klientų aptarnavimo kokybė ir jos tobulinimo galimybės UAB „Kauno reklama“ en_US
dc.title.alternative The quality of customer service and possibilities for its improvement at UAB Kauno Reklama en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra