DSpace talpykla

UAB „Prekyba“ lojalumo formavimo priemonių tobulinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Narkutė, Dovilė
dc.date.accessioned 2020-07-14T12:18:50Z
dc.date.available 2020-07-14T12:18:50Z
dc.date.issued 2020-06-22
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3422
dc.description In theoretical part it is discussed about loyalty concept, loyalty types, forming tools, loyalty benefits and ways. In analytical part it is analyzed Prekyba UAB activity, related with applicable consumer loyalty tolls, comparing competitors actions and preforming research. The main problem - In Prekyba UAB network it has been observed that consumers rarely use loyalty card terminal reader. The aim - after examining Prekyba UAB, present improvement solutions for loyalty tools. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje aptariama lojalumo samprata, lojalumo tipai, formavimo priemonės, lojalumo nauda ir jos būdus. Analitinėje dalyje analizuojama UAB ,,Prekyba“ veikla, susijusi su taikomomis vartotojų lojalumo priemonėmis, lyginant su konkurentų veiksmais ir atliekant vartotojų tyrimą. Projektinėje dalyje pateikiami UAB ,,Prekyba“ lojalumo priemonių tobulinimo sprendimai, remiantis atliktu tyrimu. Darbo problema – UAB ,,Prekyba“ parduotuvių tinkle pastebėta, kad vartotojai mažai naudojasi kortelių terminalo skaitytuvu. Darbo tikslas – pateikti UAB ,,Prekyba“ vartotojams taikomų lojalumo priemonių tobulintinus sprendimus. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Lojalumas, lojalumo formavimas, lojalumo priemonių tobulinimas. en_US
dc.title UAB „Prekyba“ lojalumo formavimo priemonių tobulinimas en_US
dc.title.alternative Improving the Loyalty Forming Tools at Prekyba UAB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra