dc.contributor.author |
Vilčinskaitė, Kristina |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-14T09:46:42Z |
|
dc.date.available |
2020-07-14T09:46:42Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-18 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3385 |
|
dc.description |
The relevance of the subject: Music is an integral part of every person's life, a unique way of human communication, which is necessary for everyone's health, communion and well-being. (Aleksiene, 2010).
According to Peciuliauskienes (2002) mutual integration allows things seen not only in generalities, but also differences, teache children to analyze and build on acquired knowledge. Integrative connections in the subject system invigorates the teaching process, helps in better subject knowledge, skills and abilities. Educators often like to integrate music into other subjects. The integration of music into educational activities promotes artistic potential, opportunities for self-expression, expands cognitive interests, develop creative skills, imagination, develops memory, shapes attention.
Problem : or enough assigned attention on music her integration into other educational activities.
Object: musical integration into other pre-school education activities.
Purpose : opportunities to analyze musical integration to other pre-school education activities. |
en_US |
dc.description.abstract |
Temos aktualumas : Muzika – yra neatsiejama kiekvieno žmogaus gyvenimo dalis, savitas žmonių bendravimo būdas , kuris būtinas kiekvieno žmogaus sveikatai, bendrystei ir gerovei (Aleksienė, 2010).
Anot Pečiuliauskienės (2002) tarpusavio dalykų integracija leidžia pastebėti ne tik bendrybes, bet ir skirtumus, moko vaikus analizuoti ir remtis įgytomis žiniomis. Integraciniai ryšiai dalykinėje sistemoje pagyvina mokymo procesą, padeda geresnius dalykinių žinių, mokėjimų bei įgūdžių pagrindus .
Pedagogai dažnai mėgsta integruoti muziką į kitus mokamuosius dalykus .Muzikos integravimas į ugdomąją veiklą skatina menine potenciją, saviraiškos galimybes, plečia pažintinius interesus, ugdo kūrybinius gebėjimus , vaizduotę, lavina atmintį , formuoja dėmesį .
Problema : ar pakankamai skiriamas dėmesys muzikai jos integravime į kitas ugdymo veiklas.
Objektas: muzikinio integravimo į kitas priešmokyklinio ugdymo veiklas galimybės.
Tikslas : išanalizuoti muzikinio integravimo į kitas priešmokyklinio ugdymo veiklas galimybes. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Muzika, integravimas į kitas veiklas |
en_US |
dc.title |
Muzikos integravimo į kitas priešmokyklinio amžiaus vaikų veiklas galimybės |
en_US |
dc.title.alternative |
Possibilities of Music Integration to Other Activities of Pre-school Children |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |