DSpace talpykla

2-3metų vaiko kasdieninių gyvenimo įgūdžių ugdymo/-si grupėje problemos ir jų sprendimo būdai

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Daunorienė, Eglė
dc.date.accessioned 2020-07-13T11:36:38Z
dc.date.available 2020-07-13T11:36:38Z
dc.date.issued 2020-06-18
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3359
dc.description Recently, various considerations about different generations have been heard more and more-their different values, behavior, worldview, communication skills, attitudes towards motivation, learning. This is why there are various discussions related to the development of such children's skills. It is often not possible to find a solution to which education methods and children's skills are insufficient. This work can help pre-school educators, who work with 2-3 year olds children, to better understand their child's daily life skills, to gain an insight into the educational challenges in this area and to find effective solutions. Identification of the problem / relevance of the research. Sufficient or insufficient daily life skills of 2-3 year old children due to group education. The aim of the paper is to identify the most important daily life skills of a 2-3 year old child, the problems of their education in a group and to provide solutions. en_US
dc.description.abstract Pastaruoju metu vis dažniau pasigirsta įvairių svarstymų apie skirtingas kartas – jų skirtingas vertybes, elgseną, pasaulėvoką, komunikacinius gebėjimus, požiūrį į motyvaciją, mokymąsi ir pan. Būtent dėl to kyla įvairių diskusijų, susijusių su tokių vaikų įgūdžių formavimu, ugdymu. Neretai nerandama sprendimo, kokius ugdymo / mokymo metodus taikyti, nes vaikų įgūdžiai yra nepakankami. Šis darbas gali padėti ikimokyklinių įstaigų pedagogams, ugdantiems 2–3 metų amžiaus vaikus, dar geriau suprasti vaiko kasdienio gyvenimo įgūdžius, lengviau įžvelgti šioje srityje kylančias ugdymo problemas ir atrasti veiksmingus jų sprendimo būdus. Baigiamojo darbo problema – (ne)pakankami 2-3 metų amžiaus vaikų kasdienio gyvenimo įgūdžiai, kuriuos sąlygoja ugdymas(is) grupėje. Baigiamojo darbo objektas – 2–3 metų amžiaus vaiko kasdieniniai gyvenimo įgūdžiai – juos ugdant (grupėje) kylančios problemos ir jų sprendimo būdai (galimybės). Darbo tikslas – išsiaiškinti 2-3 metų amžiaus vaiko kasdieninius gyvenimo įgūdžius ugdymo(-si) grupėje, išryškinant problemas ir pateikiant sprendimo būdus. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Kasdienio gyvenimo įgūdžiai, sprendimo būdai en_US
dc.title 2-3metų vaiko kasdieninių gyvenimo įgūdžių ugdymo/-si grupėje problemos ir jų sprendimo būdai en_US
dc.title.alternative The Problems of Daily Life Skills in a Group of 2-3 Year-Olds Children and Their Solutions en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra