DSpace talpykla

Nakvynės namų klientų požiūris į socialinio darbuotojo veiklą

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Brazauskaitė, Ieva
dc.date.accessioned 2020-07-13T10:08:36Z
dc.date.available 2020-07-13T10:08:36Z
dc.date.issued 2020-06-29
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3340
dc.description Subject relevance: In today’s society, when it comes to homelessness, social work and the hostel’s social workers who do this work play an important role. In order to effectively help the clients of the hostel, the social worker must organize various assistance, apply social work methods purposefully and be able to use theoretical models of social work. At present, homelessness is described as one of the extreme forms of exclusion, in which people are completely or partially eliminated from the common economic, cultural, spiritual space of human communication. It is important to understand how a social worker affects the lives of the homeless and how the homeless assess the activities of a social worker in a hostel. Investigation problem: What the Attitude of Shelter House Residents Towards the Work Performance of a Social Worker ? Research object: The Attitude of Shelter House Residents Towards the Work Performance of a Social Worker. The aim: Reveal The Attitude of Shelter House Residents Towards the Work Performance of a Social Worker and its impact on their lives. Research tasks: 1. To reveal the theoretical basis of social worker hostel activities. 2. To present the theoretical aspects of the analysis of he phenomenon of homelessness. 3. To investigate the attitude of hostel clients to the activities of a social worker. Research methodology and subjects:. The interview method was used during the research. Semi-structured interview, which is most suitable for the study of representatives of socially vulnerable groups. The method of selection of research participants is convenient target selection. The study involved 5 hostel clients receiving social services at the institution. Results of empirical research: The survey data revealed a positive attitude of hostel clients towards the activities of a social worker. The residents of the hostel are unequivocally positive about the activities of the social worker and believe that the help provided has had a positive impact and a change in their lives. For these reasons, it would be appropriate to continue providing social services that would further strengthen the integration of the homeless and improve their quality of life. en_US
dc.description.abstract Temos aktualumas: Dabartinėje visuomenėje kalbant apie benamystę, svarbus vaidmuo tenka socialinam darbui ir šį darbą dirbantiems nakvynės namų socialiniams darbuotojams. Socialinis darbuotojas, siekdamas efektyviai padėti nakvynės namų klientams, turi organizuoti įvairiapusę pagalbą, tikslingai taikyti socialinio darbo metodus bei gebėti naudotis socialinio darbo teoriniais modeliais. Dabartiniu metu benamystė įvardijama, kaip viena kraštutiniu atskirties formų, į kurią patekę žmonės visiškai arba dalinai eliminuojami iš visiems įprastos ekonominės, kultūrinės, dvasinės žmonių bendravimo erdvės. Svarbu suprasti kaip socialinis darbuotojas įtakoja benamius gyvenimui ir kaip benamiai vertina socialinio darbuotojo veiklą nakvynės namuose. Tyrimo problema: Koks Nakvynės namų klientų požiūris į socialinio darbuotojo veiklą? Tyrimo objektas: Nakvynės namų klientų požiūris į socialinio darbuotojo veiklą. Tyrimo tikslas: Atskleisti nakvynės namų klientų požiūrį į socialinio darbuotojo veiklą ir jos įtaką jų gyvenimui. Tyrimo uždaviniai: 1. Atskleisti socialinio darbuotojo nakvynės namuose veiklos teorinius pagrindus. 2. Pateikti teorinius benamystės reiškinio analizės aspektus. 3. Ištirti nakvynės namų klientų požiūrį į socialinio darbuotojo veiklą. Tyrimo metodika ir tiriamieji:. Tyrimo metu taikytas interviu metodas. Pusiau struktūruotas interviu, kuris labiausiai tinka socialiai pažeidžiamų grupių atstovų tyrimui. Tyrimo dalyvių atrankos metodas – patogioji tikslinė atranka. Tyrime dalyvavo 5 nakvynės namų klientai, gaunantys socialines paslaugas įstaigoje. Empirinio tyrimo rezultatai: Tyrimo duomenis atskleidė teigiama nakvynės namų klientų požiūrį į socialinio darbuotojo veiklą. Nakvynės namų gyventojai socialinio darbuotojo veiklą vertina vienareikšmiškai teigiamai ir mano, kad suteikta pagalba padarė teigiamą įtaką ir pokytį jų gyvenime. Dėl šių priežasčių būtų tikslinga ir toliau teikti socialines paslaugas, kurios labiau stiprintų benamių integraciją ir gerintų gyvenimo kokybę. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Benamystė, socialinis darbuotojas, nakvynės namai en_US
dc.title Nakvynės namų klientų požiūris į socialinio darbuotojo veiklą en_US
dc.title.alternative The Attitude of Shelter House Residents Towards the Work Performance of a Social Worker en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra