DSpace talpykla

Būsimų socialinių darbuotojų požiūris į vaikų socialinių įgūdžių lavinimo galimybes vaikų dienos centruose

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Rusevičiūtė, Erika
dc.date.accessioned 2020-07-13T08:19:20Z
dc.date.available 2020-07-13T08:19:20Z
dc.date.issued 2020-06-22
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3330
dc.description Relevance of the topic: in our society it is common to take care of children and their well-being as well as to encourage them to attend various activities that in one way or another develop the child's social skills. However, if the child lives in a family where, for some reason, the parents are unable to take proper care of him or her, the child should attend a Children Day Care Centre. The Children Day Care Centre is a place where children can feel safe, forget all worries and gain new knowledge. It employs qualified social workers who try to help the child in various ways, take care of him and do everything to make the child feel good. As children are part of our growing society, they need special attention in their education and integration into society. The research problem: What is the attitude of the upcoming social workers towards the development possibilities of children’s social skills in the Children Day Care Centre. The aim of the research: To reveal the attitude of upcoming social workers towards the development possibilities of children’s social skills in the Children Day Care Centre. Research objectives: 1. To discuss children‘s social, pedagogical, psychological skills. 2. To describe the methods used by social worker that develop children’s social skills. 3. To describe the activities of Children Day Care Centre. 4. To determine the attitude of upcoming social workers towards the development possibilities of children’s social skills in the Children Day Care Centres. Research methodology and subjects: A quantitative study was conducted by combining questionnaire and open-ended questions. Survey was conducted online. Questionnaire consisted of 22 questions, of which 18 were multiple-choice and 4 were open-ended. 53 social work students of University of Applied Sciences who are acquainted with the activities of Children Day Care Centre were surveyed. Results of the empirical research: The attitude of the upcoming social workers towards the development possibilities of children’s social skills in the children day care centres was determined: from the point of view of majority of respondents, appropriate conditions for development of children’s social skills were provided in children day care centres. Respondents tend to believe that positive changes in children lives can be achieved by applying appropriate social work methods and organizing purposefull activities. en_US
dc.description.abstract Temos aktualumas: mūsų visuomenėje yra įprasta rūpintis vaikais ir jų gerove taip pat paskatinti juos lankyti įvairius užsiėmimus, kurie vienaip ar kitaip lavina vaiko socialinius įgūdžius. Tačiau, jeigu vaikas gyvena šeimoje, kurioje dėl tam tikrų priežasčių tėvai negali tinkamai juo pasirūpinti, vaikas turėtų lankyti vaikų dienos centrą. Vaikų dienos centras, tai vieta, kurioje vaikai gali jaustis saugūs, pamiršti visus rūpesčius ir įgyti naujų žinių. Jame dirba kvalifikuoti socialiniai darbuotojai, kurie įvairiais metodais stengiasi padėti vaikui, rūpinasi juo ir daro viską, kad vaikas jaustųsi gerai. Kadangi vaikai yra mūsų augančios visuomenės dalis jiems reikia skirti ypatingą dėmesį, juos ugdant ir integruojant į visuomenę. Tyrimo problema: koks yra būsimų socialinių darbuotojų požiūris į vaikų socialinių įgūdžių lavinimo galimybes vaikų dienos centruose. Tyrimo objektas: būsimų socialinių darbuotojų požiūris į vaikų socialinių įgūdžių lavinimo galimybes vaikų dienos centruose. Tyrimo tikslas: atskleisti būsimų socialinių darbuotojų požiūrį į vaikų socialinių įgūdžių lavinimo galimybes vaikų dienos centruose. Tyrimo uždaviniai: 1. Aptarti vaikų socialinius, pedagoginius, psichologinius įgūdžius. 2. Išskirti socialinio darbuotojo taikomus metodus, kurie lavina vaikų socialinius įgūdžius. 3. Aprašyti vaikų dienos centro veiklą. 4. Nustatyti būsimų socialinių darbuotojų požiūrį į vaikų socialinių įgūdžių lavinimo galimybes vaikų dienos centruose. Tyrimo metodika ir tiriamieji: buvo atliktas kiekybinis tyrimas, derinant klausimyne ir atviro tipo klausimus. Apklausa buvo vykdoma internetu. Klausimyną sudarė 22 klausimai, iš kurių 18 buvo su pasirenkamais atsakymais ir 4 atviro tipo klausimai. Apklausta 53 Kauno kolegijos socialinio darbo studentai, kurie yra susipažinę su vaikų dienos centro veikla. Empirinio tyrimo rezultatai: nustatytas būsimų socialinių darbuotojų požiūris į vaikų socialinių įgūdžių lavinimo galimybes vaikų dienos centruose: daugumos respondentų požiūriu, vaikų dienos centruose yra sudarytos tinkamos sąlygos vaikų socialiniams įgūdžiams lavinti. Respondentai yra linkę manyti jog pritaikius tinkamus socialinio darbo metodus ir organizuojant tikslinga veiklą galima sulaukti teigiamų pokyčių vaikų gyvenime. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Socialiniai įgūdžiai, vaikų dienos centras en_US
dc.title Būsimų socialinių darbuotojų požiūris į vaikų socialinių įgūdžių lavinimo galimybes vaikų dienos centruose en_US
dc.title.alternative Attitude of the Upcoming Social Workers towards the Development Possibilities of Children’s Social Skills in the Children Day Care Centres en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra