DSpace talpykla

Elektroninės parduotuvės „Kitsune.lt“ ir atributikos kūrimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Mačionytė, Urtė
dc.date.accessioned 2020-07-13T08:04:32Z
dc.date.available 2020-07-13T08:04:32Z
dc.date.issued 2020-06-23
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3324
dc.description The project set out by our client Laura Šereikienė involved establishing an e-shop known as “Kitsune”, where a corporate style of printed clothing could be produced. The result of this was to create the product from scratch and end up with a marketable brand. This was to be carried out using the skills and knowledge acquired during the three years of studies and create a tangible and working multimedia product. These skills range from video editing, graphic designs, programming, and product design development, all of which are necessary when establishing such a company. This can be understood under three key areas of focus. Firstly, using analytics to provide information about the various aspects of the business – customer information, product requirements, recommendations, competition as well as exploring the technology used in these areas. Secondly, the product development aspect considers the processes behind creating a product, covering the physical creation of the product itself, as well as establishing the company itself and accounting for the problems and solutions encountered throughout this process. Thirdly, the economic aspect focuses on the budget of the project, cost calculation as well as determining the cost per unit of the product. In addition, health and safety is addressed in a section covering the legal occupational health and safety requirements as well as risk assessments of the hazards one could face in the workplace. The project consists of 72 pages, 4 tables, 25 figures, 11 appendices and 23 references. en_US
dc.description.abstract Užsakovės Lauros Šereikienės užduotis yra suprojektuoti elektroninę parduotuvę „Kitsune” bei sukurti drabužių su spauda firminį stilių. Kuriamo produkto paskirtis sukurti produkto apipavidalinimą ir pateiktį jį rinkai. Baigiamojo darbo pagrindinis tikslas – pademonstruoti studijų metu įgytas žinias ir sukurti realų multimedijos produktą individualia veikla užsiimančiam asmeniui – Laurai Šereikienei. Kuriant produktą panaudotos studijų metu įgytos grafikos, vaizdo montavimo, programavimo, bei dizaino kūrimo paskaitų metu įsisavintos žinios. Analitinėje dalyje pateikiama informacija apie užsakovą, kuriamų produktų reikalavimai, kriterijai, rekomendacijos, išnagrinėjami konkurentai, aprašoma naudojamų technologijų analizė. Projektinėje dalyje pateikta produktų kūrimo procesai. Aprašomi pasirinkti sprendimai kuriant produktus. Ekonominėje dalyje atliekama rinkos apžvalga, išlaidu skaičiavimai, bei nusistatyta produkto savikaina. Žmogaus saugos dalyje pateikiama darbo saugos ir sveikatos reikalavimai, galimi pavojai darbo aplinkoje. Darbą sudaro 72 puslapiai, 4 lentelės, 25 paveikslėliai, 11 priedų ir 23 literatūros ir informacijos šaltinis. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Žiniatinklio svetainė, vartotojo patirtis, vartotojo sąsaja, turinio valdymo sistema, įskiepis, optimizacija, vielinė diagrama, maketas, vizualinis turinys en_US
dc.title Elektroninės parduotuvės „Kitsune.lt“ ir atributikos kūrimas en_US
dc.title.alternative E-shop and attribute development for Kitsune.lt en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra