dc.contributor.author |
Valuckienė, Agnė |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-13T06:24:19Z |
|
dc.date.available |
2020-07-13T06:24:19Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-23 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3311 |
|
dc.description |
Final work thesis – „Creation of the interactive catalogue Žaidimų bazė 2020“, which will be provided information about store, presented technologies, provided video material, created directional links to website, forms of asking questions. Product will be demonstrated on tablet installed in company’s store, as well as saved to USB storage so company can distribute catalog independently.
Work objective – to apply knowledge gained during studies by creating an interactive catalog.
In analytical part provided information about company, analyzed interactive electronic samples of catalogs, performed video films analysis. Are discussed stages of book development, principles of catalog compositions, formats of electronic publications.
In project part presented work creation process, performed economic calculations, described works safety. In this part made work plan, layouted catalog scheme. Presented description of selected equipment, development process of photography, retouching and filming, installation, catalog layout. Are discussed applicable design solutions, are evaluated product usability possibilities and dissemination tools. The main software used is Adobe InDesign CC 2019 , Adobe Premiere Pro CC 2019 , Adobe Photoshop CC 2019.
Ultimate result of final work – interactive catalog „Žaidimų bazė 2020".
Volume of work - 47 pages, - 5 tables, - 38 pictures, - 20 literature sources, - 2 appendixes. |
en_US |
dc.description.abstract |
Baigiamojo darbo tema – „Interaktyvaus katalogo „Žaidimų bazė 2020“ kūrimas“, individualią veiklą vykdančio asmens parduotuvei „Žaidimų bazė“. Kataloge turėtų būti pateikiama informacija apie parduotuvę, pristatomos technologijos, pateikiama video medžiaga, sukurtos nukreipiamosios nuorodos į internetinę svetainę, klausimų uždavimo formos.
Darbo tikslas – pritaikyti studijų metu įgytas žinias, kuriant interaktyvų katalogą.
Analitinėje dalyje pateikiama informacija apie įmonę, analizuojami interaktyvūs elektroniniai katalogų pavyzdžiai, atliekama video filmukų analizė. Aptariami knygų raidos etapai, katalogo komponavimų principai, elektroninių leidinių formatai.
Projektinėje dalyje pristatomas darbo kūrimo procesas, atliekami ekonominiai skaičiavimai, aprašoma darbų sauga. Šioje dalyje sudarytas darbų planas, sumaketuota katalogo schema. Pateikiamas pasirinktos technikos aprašas, fotografavimo, retušavimo ir filmavimo, montavimo kūrimo procesas, katalogo maketavimas. Aptariami taikytini dizaino sprendimai, įvertinamos produkto panaudojimo galimybės bei sklaidos priemonės. Pagrindinė naudojama programinė įranga Adobe InDesign CC 2019, Adobe Premiere Pro CC 2019, Adobe Photoshop CC 2019.
Galutinis baigiamojo darbo rezultatas – interaktyvus katalogas „Žaidimų Bazė 2020“.
Darbo apimtis - 47 puslapiai, - 5 lentelės, - 38 nuotraukos, - 20 literatūros šaltinių, - 2 priedai. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Reklama, skaitmeninė knyga, HTML5, simetrija, kontrastas, akcentas, scenarijus, spalva, konkurencija |
en_US |
dc.title |
Interaktyvaus katalogo „Žaidimų bazė 2020" kūrimas |
en_US |
dc.title.alternative |
Creation of the interactive catalogue Žaidimų bazė 2020 |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |