dc.contributor.author |
Ribačonkaitė, Agnė |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-03T11:51:28Z |
|
dc.date.available |
2020-07-03T11:51:28Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-23 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3294 |
|
dc.description |
“Lapo“ is a wood processing production company that opened it‘s doors in 2006. For many years company‘s representative elements and it‘s webpage content couldn‘t be changed because of its complexity which only could be handled by a third party. It resulted by content remaining outdated and visually unattractive. Based on previously mentioned arguments at request of a company it was decided to take actions by updating webpage, logo designs, while creating a new brandbook, advertisements, and social media accounts.
The main objective of created product is not only to attract more eyes, increase customer flow or to maintain steady conceptual design but also to help the company effectively manage its time and effort online.
Main research object of the analytical part is held UX/UI design and its responsiveness using mobile devices or different environment.
Project part is written in detail regarding whole production workflow its progress including sketches. The conclusion section ends up summarizing all tasks and achieved results. |
en_US |
dc.description.abstract |
UAB „Lapo“ – tai įmonė, tiekianti medžio apdirbimo produkciją jau nuo 2006 metų. Ilgus metus gyvuojančios įmonės tiek reprezentacija, tiek turinys nesikeitė dėl pakeitimo žingsnių kompleksiškumo, o „Lapo“ stiliaus elementai per ilgus metus, prarado vizualią trauką. Remiantis šiais argumentais užsakovo prašymu sukurti šie produktai : Lapo.lt puslapio bei logotipo atnaujinimas, stiliaus knygos, reklamjuosčių ir socialinių tinklų paskyrų sukūrimas.
Sukurtų produktų bendras pagrindinis tikslas ne tik atkreipti potencialių klientų dėmesį, išlaikyti įmonės stiliaus vientisumą, trauką, bet ir žiūrint iš įmonės atstovo perspektyvos padėti efektyviau atlikti numatytus darbus, valdyti įmonės veiklą virtualioje erdvėje.
Analitinėje dalyje kaip aktualiausias tyrimo objektas laikomas dizainas, jo pritaikymas esant skirtingoms vartotojo aplinkoms, emocijų perdavimas vizualiais elementais.
Projektinėje dalyje detaliai aprašoma visa produkcijos kūrimo darbų eiga, įskaitant progreso metu sukurtus eskizus ir tarpinius dizainų variantus.
Išvados apibendrina visų pasiektų užduočių rezultatus reziumuojant visus atliktus veiksmus. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Vartotojo sąsaja, vartotojo patyrimas, stiliaus knyga, įskiepis |
en_US |
dc.title |
Žiniatinklio svetainės „Lapo.lt" atnaujinimas ir reklamos priemonių kūrimas |
en_US |
dc.title.alternative |
Website update and image tool creation for Lapo.lt |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |