DSpace talpykla

UAB „Mobilus tinklas" įvaizdžio priemonių kūrimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Melinytė, Margarita
dc.date.accessioned 2020-07-02T12:27:45Z
dc.date.available 2020-07-02T12:27:45Z
dc.date.issued 2020-06-22
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3276
dc.description Title of the final paper – ”Image tool creation for the UAB Mobilus tinklas“. Author of the final paper – Margarita Melinytė. Supervisor of the final paper – lecturer Laima Grikšienė. Institution of studies – University of Applied Sciences, Faculty of Technologies, Department of Media Technologies. – Kaunas, 2020. The objective of the paper to apply theoretical knowledge and practical skills for UAB „Mobilus tinklas“ image tools creating. The tasks of the paper: 1. To analyse customers needs. 2. Do competitors analysis. 3. To create the design of business documentation (business card, letterhead, envelope), advertising printing objects (leaflet, bag), attributes (USB media, T-shirt, pen); 4. Create 2D animated advertisement; 5. Count products price; 6. Review human safety requirements; 7. Give works conclusions. The structure of the paper: The final paper consists of Summary, list of images and tables, Introduction, Analytical Part, Project Part, Conclusions, List of References, Appendices. The results of the paper: During the final work, the company's brand image tools were created: logo, business documentation (business card, letterhead, envelope), press objects (leaflet, bag), attributes (USB media, T-shirt, pen) design solutions, 2D animated advertising. The scope of the paper: The paper includes 50 pages, 7 tables, 48 illustrations, list of 30 references and 12 appendices. Keywords: image, graphics, design, 2D, animation, advertising. en_US
dc.description.abstract Baigiamojo darbo tema – UAB „Mobilus tinklas“ įvaizdžio priemonių kūrimas. Baigiamojo darbo autorius – Margarita Melinytė. Baigiamojo darbo vadovas – lekt. Laima Grikšienė. Mokslo įstaiga – Kauno kolegija, Technologijų fakultetas, Medijų technologijų katedra. – Kaunas, 2020. Darbo tikslas pritaikyti teorines žinias ir praktinius įgūdžius UAB „Mobilus tinklas“ vizualinio įvaizdžio ir 2D animuotos reklamos kūrimui. Darbo uždaviniai: 1. Išanalizuoti užsakovo pageidavimus; 2. Atlikti konkurentų analizę; 3. Sukurti prekės ženklo logotipą; 4. Sukurti dalykinės dokumentacijos (vizitinė kortelės, firminio blanko, voko), reklaminių spaudos objektų (lankstinuko, maišelio), atributikos (USB laikmenos, marškinėlių, rašiklio) dizainą; 5. Sukurti 2D animuotą reklamą; 6. Apskaičiuoti produkto kainą; 7. Apžvelgti žmogaus saugos reikalavimus; 8. Pateikti darbo išvadas. Darbo struktūra: Baigiamąjį darbą sudaro santrauka, turinys, paveikslų, lentelių ir diagramų sąrašas, įvadas, analitinė dalis, projektinė dalis, išvados, literatūros sąrašas, priedai. Darbo rezultatai: Baigiamojo darbo metu buvo sukurtos įmonės prekės ženklo įvaizdžio priemonės: logotipas, dalykinės dokumentacijos (vizitinė kortelės, firminio blanko, voko), spaudos objektų (lankstinuko, maišelio), atributikos (USB laikmenos, marškinėlių, rašiklio) dizaino sprendimai, 2D animuota reklama. Darbo apimtis: Baigiamąjį darbą sudaro: 50 puslapių be priedų, 7 lentelės, 1 diagrama, 48 pa-veikslai, 30 literatūros šaltiniai ir 12 priedų. Raktiniai žodžiai: įvaizdis, grafika, dizainas, 2D, animacija, reklama. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Įvaizdis, grafika, dizainas, 2D, animacija, reklama en_US
dc.title UAB „Mobilus tinklas" įvaizdžio priemonių kūrimas en_US
dc.title.alternative Image tool creation for the UAB Mobilus tinklas en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra