Santrauka:
Kalbant apie mažiau populiarias komunikavimo priemones tarp įmonės ar viešosios įstaigos darbuotojų, jais paremtų mobiliųjų programėlių pasirinkimas internetinėse svetainėse ar parduotuvėse nėra toks didelis, dėl to išleidus iškilusių problemų registravimo programėlę, būtų nesunkiai galima įsitvirtinti rinkoje. Buvo nuspręsta suprojektuoti mobiliąją programėlę, kurią paleidęs vartotojas galėtų lengvai komunikuoti su savo darbovietės informacinių technologijų specialistu. Darbo įvade aprašytas mobiliosios programėlės aktualumas ir pagrįstumas, iškelti uždaviniai bei darbo tikslas.
Description:
As for the less popular means of communication between the employees of a company or a public institution, the choice of mobile apps based on them on websites or shops is not so large, so it would be easy to gain a foothold in the market by publishing a problem registration app. It was decided to design a mobile app that, when launched, would allow the user to easily communicate with their workplace information technology specialist. The relevance and validity of this mobile application was described inside the introduction.