DSpace talpykla

UAB „Bitė Lietuva“ įvaizdžio socialiniuose tinkluose tobulinimas vidinės bei išorinės komunikacijos pagalba

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Bielytė, Samanta
dc.date.accessioned 2020-06-30T10:06:42Z
dc.date.available 2020-06-30T10:06:42Z
dc.date.issued 2020-06-29
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3140
dc.description Description of a thesis. An organization must create a positive image in today’s marketplace, in order to gain a competitive advantage. Targeted internal and external communication is the most important for image improvement, and social networks help to reach a wide audience. They open up the possibility of creating a cheaper image and attracting potential customers. The main problem of the professional BA thesis. Disadvantages of creating the image of the company Bite Lietuva in social networks and improper use of internal and external communication. The aim of professional BA thesis. The aim of the BA thesis is to provide the company Bite Lietuva with recommendations for improving communication in social networks, based on theoretical solutions and empirical research. Methods of the professional BA thesis. The method of analysis of scientific literature used to prepare the final paper. The analysis of the content of social network communication of the company Bite Lietuva was used. An empirical study of the evaluation of the image of the company Bite Lietuva, UAB on the social network Facebook account was performed, applying a quantitative data collection method - a questionnaire survey. The results of a thesis. The analysis of the content of internal communication shows that the records do not receive adequate employee involvement. The examination of external communication has shown that a lot of advertising is communicated. Having used the method of empirical research and conducted a consumer survey, it has been investigated that the company is rated positively enough. It is innovative, but more attention should be paid to customer feedback and comments. Conclusions/Recommendations. It is proposed to increase feedback and employee use of internal communication. For external social network communication, a plan has been prepared to turn the commercial site into a site telling more about the company’s culture. The final paper consists of 60 pages, 8 tables, 18 pictures, references (57 literature and information sources) and 10 annexes. en_US
dc.description.abstract Darbo apibūdinimas. Naujųjų technologijų rinkoje norint tapti konkurencingai pranašesne už kitas, organizacija turi siekti įmonei palankaus, gerai vertinamo įvaizdžio. Jo tobulinimui svarbiausia tikslinga vidinė bei išorinė komunikacija, o pasiekti plačią auditoriją padeda soc. tinklai. Jie atveria galimybę pigesniam įvaizdžio kūrimui ir potencialių klientų pritraukimui. Darbo problema. UAB ,,Bitė Lietuva“ įmonės įvaizdžio soc. tinkluose kūrimo trūkumai bei netinkamai naudojama vidinė ir išorinė komunikacija. Darbo tikslas. Pateikti UAB ,,Bitė Lietuva“ komunikacijos soc. tinkluose tobulinimo rekomendacijas, remiantis teoriniais sprendimais bei empiriniais tyrimais. Darbo metodai – baigiamajame darbe panaudotas mokslinės literatūros analizės metodas. Taikyta UAB „Bitė Lietuva“ soc. tinklų komunikacijos kokybinė bei kiekybinė turinio analizės. Atliktas UAB ,,Bitė Lietuva“ įvaizdžio soc. tinkle „Facebook“ paskyros vertinimo empirinis tyrimas, pasitelkiant kiekybinį duomenų rinkimo metodą – apklausą raštu (anketinę apklausą). Darbo struktūra. Pirmoje dalyje aprašomos įvaizdžio sąvokos ir pagrindiniai įvaizdžio tipai. Nagrinėjami vidinės ir išorinės komunikacijos teoriniai aspektai, komunikacijos reikšmė organizacijai ir soc. tinklų įtaka įmonės įvaizdžiui. Antroje dalyje pristatoma UAB ,,Bitė Lietuva“ charakteristika, pasirinkti empirinis ir turinio analizės tyrimo metodai, kurių metu nustatoma įmonės vidinės ir išorinės komunikacijos bruožai soc. tinkluose. Darbo pabaigoje pateikiamos rekomendacijos UAB „Bitė Lietuva“ komunikacijos tobulinimui soc. tinkluose. Darbo rezultatai. Atlikus vidinės komunikacijos turinio analizę buvo nustatyta, kad įrašai nesulaukia atitinkamo darbuotojų įsitraukimo. Ištyrus išorinę komunikaciją paaiškėjo, kad komunikacijos metu teikiama daug reklamos. Panaudojus empirinio tyrimo metodą ir atlikus vartotojų apklausą, buvo ištirta, kad įmonė vertinama pakankamai teigiamai, yra novatyvi, bet reikėtų labiau atkreipti dėmesį į klientų atsiliepimus ir komentarus. Pasiūlymai/rekomendacijos. Siūloma didinti grįžtamąjį ryšį ir jog darbuotojai naudotųsi vidine komunikacija, išorinei soc. tinklų komunikacijai parengtas planas, kaip iš komercinio puslapio tapti daugiau pasakojančia apie įmonės kultūrą. Darbą sudaro 60 puslapių, 8 lentelės, 18 paveikslų, 57 literatūros ir informacijos šaltiniai, 10 priedų. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Bitė Lietuva, socialiniai tinklai, komunikacija en_US
dc.title UAB „Bitė Lietuva“ įvaizdžio socialiniuose tinkluose tobulinimas vidinės bei išorinės komunikacijos pagalba en_US
dc.title.alternative Improving UAB Bitė Lietuva Image on Social Media via Internal and External Communication en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra