DSpace talpykla

UAB ,,Pauliuda“ konkurencinės galimybės rinkoje

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Zimblys, Liudvikas
dc.contributor.author Toliušis, Paulius
dc.date.accessioned 2020-06-30T09:42:57Z
dc.date.available 2020-06-30T09:42:57Z
dc.date.issued 2020-06
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3135
dc.description The topic of professional BA thesis is relevant, because for gas stations operating in a competitive market, where every consumer can choose where to buy, it is important to increase their competitiveness by various means, not only to strengthen market position but also to meet consumer needs. en_US
dc.description.abstract Darbo tema yra aktuali, nes degalinėms, veikiančioms konkurencinės rinkos sąlygomis, kuomet kiekvienas vartotojas gali laivai rinktis kur pirkti, svarbu įvairiomis priemonėmis didinti savo konkurencingumą rinkoje, tam, kad būtų ne tik sustiprintos pozicijos rinkoje ir uždirbama pelno, bet ir patenkinti vartotojų poreikiai. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Konkurencingumas, mikroekonomikos ir makroekonomikos veiksniai en_US
dc.title UAB ,,Pauliuda“ konkurencinės galimybės rinkoje en_US
dc.title.alternative Possibilities of Pauliuda UAB competitiveness in the market en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra