DSpace talpykla

UAB „Jadvygos kepiniai“ marketingo komplekso elementų tobulinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Rutkauskienė, Asta
dc.contributor.author Sirtautas, Mindaugas
dc.date.accessioned 2020-06-30T09:41:14Z
dc.date.available 2020-06-30T09:41:14Z
dc.date.issued 2020-06
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3134
dc.description In the business world very important factors are pleasuring user needs to attract new customers, keeping current company product users and also to stay competitive in current market. Improving elements of marketing complex in a company requires special attention, accordingly it is necessary to research companies` elements of marketing complex efficiency and usage. en_US
dc.description.abstract Vartotojų norų tenkinimas siekiant kuo daugiau jų pritraukti ir išlaikyti esamus bei išlikti konkurencingiems rinkoje yra labai svarbus veiksnys verslo pasaulyje. Ypatingas dėmesys įmonėje turi būti skiriamas marketingo komplekso elementų tobulinimui, todėl būtina išsiaiškinti įmonės marketingo komplekso elementų veiksmingumą ir naudojimą. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Marketingo kompleksas, kaina, komunikacija en_US
dc.title UAB „Jadvygos kepiniai“ marketingo komplekso elementų tobulinimas en_US
dc.title.alternative Improvement of marketing mix elements at Jadvygos kepiniai UAB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra