dc.contributor.author |
Katinskaitė, Brenda |
|
dc.contributor.author |
Klapatauskaitė, Aistė |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-30T08:56:59Z |
|
dc.date.available |
2020-06-30T08:56:59Z |
|
dc.date.issued |
2020-06 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3130 |
|
dc.description |
Today, integrated marketing communications are important around the world and ensure that all communications used by a company are linked or integrated. They connect with customers and help them go through the various stages of the purchasing process. Also, it is important to remember that the components of integrated marketing communication are exactly what society wants and what every company wants. An integrated marketing communication is a sure way to increase sales, boost revenues and build brand awareness. |
en_US |
dc.description.abstract |
Šiai dienai integruotosios marketingo komunikacijos yra svarbios visame pasaulyje ir užtikrina, kad visos įmonės naudojamos komunikacijos būtų susietos ar integruotos. Integruotos marketingo komunikacijos ne tik naudingos įmonėms, bet ir vartotojams. Jos užmezga ryšį su klientais ir padeda jiems pereiti įvairius pirkimo proceso etapus. Taip pat, svarbu atsiminti, kad integruotosios marketingo komunikacijos komponentai yra būtent tai, ko nori visuomenė ir ko siekia kiekviena įmonė. Integruotosios marketingo komunikacijos yra vienas iš būdų, kaip padidinti pardavimus, padidinti pajamas ir sustiprinti įmonės žinomumą. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Reklama, asmeniniai pardavimai, tiesioginis marketingas |
en_US |
dc.title |
UAB ,,Barosta“ integruotųjų marketingo komunikacijų taikymo galimybės |
en_US |
dc.title.alternative |
Application possibilites of integral marketing communications at Barosta UAB |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |