Santrauka:
Turizmas yra labai konkurencinga industrija – turizmo paslaugų srityje konkurencija nuolat didėja ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje. MB ,,Požerūnų malūnas“ yra viena iš daugelio kaimo turizmo sodybų Tauragės rajone, todėl aktualu išsiaiškinti kas lemia šios kaimo turizmo sodybos konkurencingumą rinkoje, išanalizuoti konkurencinę aplinką ir įvertinti bei atskleisti turimus konkurencinius pranašumus, kadangi verslo aplinka nuolat kinta, didėja konkurentų grėsmė, keičiasi klientų požiūris ir poreikiai. Konkurencingoje rinkoje įmonės privalo sugebėti atlaikyti nuolat didėjančią konkurenciją, todėl siekis įgyti tam tikrus pranašumus ir numatyti konkurencingumo didinimo kryptis turėtų būti visų įmonių siekiu.
Description:
Tourism is a very competitive industry - in the field of tourism services, competition is constantly increasing not only in Lithuania, but also around the world. Pozerunu malunas Small Partnership is one of the many rural tourism homesteads in Tauragė district, therefore it is important to find out what determines the competitiveness of this rural tourism homestead in the market, analyze the competitive environment and evaluate and reveal the available competitive advantages. customer attitudes and needs. In a competitive market, companies must be able to withstand ever-increasing competition, so the pursuit of certain advantages and the direction of increasing competitiveness should be the goal of all companies.