DSpace talpykla

Tytuvėnų regioninio parko marketingo komunikacijos vertinimas vartotojų požiūriu

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Budzinauskaitė, Monika
dc.date.accessioned 2019-01-22T07:09:36Z
dc.date.available 2019-01-22T07:09:36Z
dc.date.issued 2019-01-15
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/309
dc.description The communication process is the actions by which the sender of the information seeks to influence the recipient and the desired reaction of the recipient. Any communication is possible only if there are at least two participants in the process. Communication is communication, exchange of experiences, thoughts and experiences. Communicating with the public is a very important basis, with various measures aimed at informing consumers, at that time the relevant information is transmitted through certain advertising tools, advertising is used to attract consumers, make them want to buy a product or use a service. The main problem of the professional bachelor thesis - Tytuvėnai Regional Park invests a lot of finance and energy in communicating with users and spreading information through various channels: publicizing places of interest, publicizing events in public places, sending invitations personally, sharing flyers as well as producing various souvenirs as memories. It is difficult to assess whether this communication is effective, whether the means of communication chosen are appropriate and reaches the target audience. If not, finance, energy and time spent on marketing communication are wasted. Therefore, the problem is how visitors of Tytuvėnai Regional Park appreciate the marketing communication of the organization; Are the means of communication used acceptable and attractive to them? The aim of the professional bachelor thesis - to find out the visitor's opinion about the benefits and efficiency of marketing communication tools used by Tytuvėnai Regional Park. Methods of the professional bachelor thesis: analysis of scientific literature, questionnaire survey, statistical data analysis. The structure: theoretical part is based on marketing communication concepts, tools and benefits for the organization, and the practical part of the work presents the results of the research on the benefits and efficiency of marketing communication tools used by Tytuvėnai Regional Park. The results - Tytuvėnai Regional Park should be more publicized in social networks or advertise on-line advertising about events, exhibitions or educational events taking place, as well as use modern methods and renew the brand logo of Tyutvėnai Regional Park.
dc.description.abstract Komunikacinis procesas – tai veiksmai, kuriais informacijos siuntėjas siekia paveikti jos gavėją ir sukelti pageidaujamą jo reakciją. Komunikacija yra bendravimas, keitimasis patirtimis, mintimis ir išgyvenimais. Ryšiai su visuomene yra labai svarbus pagrindas, įvairiomis priemonėmis siekiama informuoti vartotojus, tuo metu per tam tikras reklamos priemones yra perduodama atitinkama informacija, norint vartotojus sudominti, sukelti norą įsigyti prekę ar pasinaudoti paslauga yra naudojama reklama. Darbo problema: Tytuvėnų regioninis parkas investuoja daug finansų ir energijos į komunikaciją su vartotojais ir informacijos sklaidą įvairiais kanalais: viešina lankytinas vietas, viešose miesto vietose skelbia apie renginius, siunčia kvietimus asmeniškai, dalina skrajutes, taip pat gaminasi įvairius suvenyrus, kaip prisiminimus. Sunku įvertinti, ar ši komunikacija yra efektyvi, ar pasirinktos informacijos perdavimo priemonės yra tinkamos ir pasiekia tikslinę auditoriją. Jeigu taip nėra, finansai, energija ir laikas, skiriamas marketingo komunikacijai vykdyti yra išmetami veltui. Todėl iškyla problema, kaip Tytuvėnų regioninio parko lankytojai vertina organizacijos marketingo komunikaciją; ar naudojamos komunikavimo priemonės jiems priimtinos ir patrauklios? Darbo tikslas: išsiaiškinti lankytojų nuomonę apie Tytuvėnų regioninio parko naudojamų marketingo komunikacijų priemonių naudą ir efektyvumą. Darbo metodai: mokslinės literatūros analizė, anketinė apklausa, statistinė duomenų analizė. Darbo struktūra: teorinėje dalyje teoriškai pagrindžiama marketingo komunikacijos samprata, priemonės ir naudos organizacijai, o praktinėje darbo dalyje pateikiami empirinio tyrimo rezultatai apie Tytuvėnų regioninio parko naudojamų marketingo komunikacijų priemonių naudą ir efektyvumą. Darbo rezultatai: ištyrus respondentų nuomonę nustatyta, kad Tytuvėnų regioniniam parkui reikėtų daugiau save viešinti socialiniuose tinkluose ar skelbti internete informacinę reklamą apie vyksiančius renginius, parodas ar edukacinius renginius, taip pat pasinaudoti šiuolaikinėmis priemonėmis ir atnaujinti Tytutvėnų regioninio parko produkto ženklo logotipą. en_US
dc.subject Marketingas, komunikacija, marketingo komunikacija, vartotojų vertinimas, komunikacinis procesas en_US
dc.title Tytuvėnų regioninio parko marketingo komunikacijos vertinimas vartotojų požiūriu en_US
dc.title.alternative Assessment of Marketing Communication of Tytuvenai Regional Park at Consumers Approach en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra