dc.contributor.author |
Budzinauskaitė, Monika |
|
dc.date.accessioned |
2019-01-22T07:09:36Z |
|
dc.date.available |
2019-01-22T07:09:36Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-15 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/309 |
|
dc.description |
The communication process is the actions by which the sender of the information seeks to
influence the recipient and the desired reaction of the recipient. Any communication is possible
only if there are at least two participants in the process. Communication is communication,
exchange of experiences, thoughts and experiences. Communicating with the public is a very
important basis, with various measures aimed at informing consumers, at that time the relevant
information is transmitted through certain advertising tools, advertising is used to attract
consumers, make them want to buy a product or use a service.
The main problem of the professional bachelor thesis - Tytuvėnai Regional Park invests a lot of
finance and energy in communicating with users and spreading information through various
channels: publicizing places of interest, publicizing events in public places, sending invitations
personally, sharing flyers as well as producing various souvenirs as memories. It is difficult to
assess whether this communication is effective, whether the means of communication chosen are
appropriate and reaches the target audience. If not, finance, energy and time spent on marketing
communication are wasted. Therefore, the problem is how visitors of Tytuvėnai Regional Park
appreciate the marketing communication of the organization; Are the means of communication
used acceptable and attractive to them?
The aim of the professional bachelor thesis - to find out the visitor's opinion about the benefits
and efficiency of marketing communication tools used by Tytuvėnai Regional Park.
Methods of the professional bachelor thesis: analysis of scientific literature, questionnaire survey,
statistical data analysis.
The structure: theoretical part is based on marketing communication concepts, tools and benefits
for the organization, and the practical part of the work presents the results of the research on the
benefits and efficiency of marketing communication tools used by Tytuvėnai Regional Park.
The results - Tytuvėnai Regional Park should be more publicized in social networks or advertise
on-line advertising about events, exhibitions or educational events taking place, as well as use
modern methods and renew the brand logo of Tyutvėnai Regional Park. |
|
dc.description.abstract |
Komunikacinis procesas – tai veiksmai, kuriais informacijos siuntėjas siekia paveikti jos gavėją ir
sukelti pageidaujamą jo reakciją. Komunikacija yra bendravimas, keitimasis patirtimis, mintimis ir
išgyvenimais. Ryšiai su visuomene yra labai svarbus pagrindas, įvairiomis priemonėmis siekiama
informuoti vartotojus, tuo metu per tam tikras reklamos priemones yra perduodama atitinkama
informacija, norint vartotojus sudominti, sukelti norą įsigyti prekę ar pasinaudoti paslauga yra
naudojama reklama.
Darbo problema: Tytuvėnų regioninis parkas investuoja daug finansų ir energijos į komunikaciją
su vartotojais ir informacijos sklaidą įvairiais kanalais: viešina lankytinas vietas, viešose miesto
vietose skelbia apie renginius, siunčia kvietimus asmeniškai, dalina skrajutes, taip pat gaminasi
įvairius suvenyrus, kaip prisiminimus. Sunku įvertinti, ar ši komunikacija yra efektyvi, ar
pasirinktos informacijos perdavimo priemonės yra tinkamos ir pasiekia tikslinę auditoriją. Jeigu
taip nėra, finansai, energija ir laikas, skiriamas marketingo komunikacijai vykdyti yra išmetami
veltui. Todėl iškyla problema, kaip Tytuvėnų regioninio parko lankytojai vertina organizacijos
marketingo komunikaciją; ar naudojamos komunikavimo priemonės jiems priimtinos ir
patrauklios?
Darbo tikslas: išsiaiškinti lankytojų nuomonę apie Tytuvėnų regioninio parko naudojamų
marketingo komunikacijų priemonių naudą ir efektyvumą.
Darbo metodai: mokslinės literatūros analizė, anketinė apklausa, statistinė duomenų analizė.
Darbo struktūra: teorinėje dalyje teoriškai pagrindžiama marketingo komunikacijos samprata,
priemonės ir naudos organizacijai, o praktinėje darbo dalyje pateikiami empirinio tyrimo rezultatai
apie Tytuvėnų regioninio parko naudojamų marketingo komunikacijų priemonių naudą ir
efektyvumą.
Darbo rezultatai: ištyrus respondentų nuomonę nustatyta, kad Tytuvėnų regioniniam parkui
reikėtų daugiau save viešinti socialiniuose tinkluose ar skelbti internete informacinę reklamą apie
vyksiančius renginius, parodas ar edukacinius renginius, taip pat pasinaudoti šiuolaikinėmis
priemonėmis ir atnaujinti Tytutvėnų regioninio parko produkto ženklo logotipą. |
en_US |
dc.subject |
Marketingas, komunikacija, marketingo komunikacija, vartotojų vertinimas, komunikacinis procesas |
en_US |
dc.title |
Tytuvėnų regioninio parko marketingo komunikacijos vertinimas vartotojų požiūriu |
en_US |
dc.title.alternative |
Assessment of Marketing Communication of Tytuvenai Regional Park at Consumers Approach |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |