DSpace talpykla

UAB ,,BEST BALTIC Hotels‘‘ Panemunės pilis svetingumo paslaugų marketingo sprendimai

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Vaičiūnaitė, Valda
dc.date.accessioned 2020-06-19T08:04:08Z
dc.date.available 2020-06-19T08:04:08Z
dc.date.issued 2020-06
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2942
dc.description The hospitality is a category of business fields including actions and certain marketing tools that are focused on tourism sector‘s participants – consumers of hospitality industry; that is why, the right marketing solutions allow to achieve effectivelly positive results and goals. Present marketing tools applied at UAB BEST BALTIC Hotels Panemune Castle do not attract customers, the institution loses the potential part of its profit; therefore, it is not competitive in the market and the personnel is constantly changing. en_US
dc.description.abstract Svetingumas yra verslo sritis, kurioje veikla ir naudojamos marketingo priemonės nukreipiamos turizmo sektoriaus dalyviams kaip svetingumo paslaugų vartotojams, todėl teisingai priimti marketingo sprendimai sudaro prielaidas pasiekti efektyvių teigiamų rezultatų bei išsikeltus tikslus. „BEST BALTIC Hotels“ Panemunės pilis šiai dienai taikomais marketingo sprendimais nepritraukia lankytojų, todėl netenka dalies potencialaus pelno, nėra konkurencinga, didėja darbuotojų kaita. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Paslauga, marketingas, vidinė, išorinė aplinka en_US
dc.title UAB ,,BEST BALTIC Hotels‘‘ Panemunės pilis svetingumo paslaugų marketingo sprendimai en_US
dc.title.alternative Hospitality marketing solutions at UAB BEST BALTIC Hotels Panemune Castle en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra