DSpace talpykla

Įmonės klientų valdymo informacinė sistema

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Rakauskas, Edminas
dc.date.accessioned 2020-02-11T13:36:28Z
dc.date.available 2020-02-11T13:36:28Z
dc.date.issued 2020-01-21
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2780
dc.description Company’s customer management information system is dedicated to an internal service business use by it’s employees and the main purpose of it is to gather servicing processes to a single solid whole. The system eliminates repetitive, impractical and time consuming excessive processes whereas it provides easy access to data, keeps servicing records, generates bills and reports, improves task organizing sends emails and provides customer financial liabilites control. en_US
dc.description.abstract Įmonės klientų valdymo informacinė sistema skirta paslaugų įmonės vidiniam naudojimui, apjungianti skirtingus klientų aptarnavimo procesus į bendrą visumą. Jos pagalba yra išvengiama besikartojančių, nepraktiškų, laiką švaistančių procesų, lengvinamas duomenų ir informacijos apsikeitimas, kaupiami aptarnavimo įrašai, generuojamos sąskaitos ir ataskaitos, organizuojamas darbų paskirstymas, siunčiami el. laiškai ir valdomi klientų finansiniai įsipareigojimai. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject CRM, CIS, IS, EIS, klientų valdymas, klientų informacinė sistema. en_US
dc.title Įmonės klientų valdymo informacinė sistema en_US
dc.title.alternative Company’s Customer Management Information System en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra