dc.contributor.author |
Rakauskas, Edminas |
|
dc.date.accessioned |
2020-02-11T13:36:28Z |
|
dc.date.available |
2020-02-11T13:36:28Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-21 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2780 |
|
dc.description |
Company’s customer management information system is dedicated to an internal service business use by it’s employees and the main purpose of it is to gather servicing processes to a single solid whole. The system eliminates repetitive, impractical and time consuming excessive processes whereas it provides easy access to data, keeps servicing records, generates bills and reports, improves task organizing sends emails and provides customer financial liabilites control. |
en_US |
dc.description.abstract |
Įmonės klientų valdymo informacinė sistema skirta paslaugų įmonės vidiniam naudojimui, apjungianti skirtingus klientų aptarnavimo procesus į bendrą visumą. Jos pagalba yra išvengiama besikartojančių, nepraktiškų, laiką švaistančių procesų, lengvinamas duomenų ir informacijos apsikeitimas, kaupiami aptarnavimo įrašai, generuojamos sąskaitos ir ataskaitos, organizuojamas darbų paskirstymas, siunčiami el. laiškai ir valdomi klientų finansiniai įsipareigojimai. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
CRM, CIS, IS, EIS, klientų valdymas, klientų informacinė sistema. |
en_US |
dc.title |
Įmonės klientų valdymo informacinė sistema |
en_US |
dc.title.alternative |
Company’s Customer Management Information System |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |