Santrauka:
Leidinys sudarytas iš dviejų pagrindinių dalių: 27 mikroekonomikos ir makroekonomikos atvejų studijų ir esminių ekonominių klausimų, į kuriuos atsakymus padeda rasti matematinės ir statistinės analizės instrumentai bei taikomųjų tyrimų praktika. Pateiktos situacijos ir klausimai leidžia studentams realiai pritaikyti paskaitų metu įgytas teorines žinias. Situacijos adaptuotos vadybos studijų krypčių programos studentams ir sprendžia konkrečias įmonėje kylančias problemas: kainos nustatymą, pelno maksimizavimą, kaštų minimizavimą, optimalios gamybos apimties parinkimą, konkurencingumo didinimą, vartotojo elgseną rinkoje, pardavimo analizę, prognozavimą. Knygoje pateikti atvejai leidžia analizuoti verslo makroekonominės aplinkos veiksnius ir prognozuoti rinkos pokyčius, įgalinančius priimti skaičiavimais bei prognozėmis grįstus strateginius sprendimus konkrečiose organizacijos veiklos situacijose. Taip galima į statistinę ir matematinę analizę bei taikomųjų tyrimų pagrindus pažvelgti iš verslo pusės ir suvokti tokios analizės svarbą.