DSpace talpykla

Žodžių reikšmės sustiprinimo būdai reklamos anglų ir lietuvių kalbomis tekstuose

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Vasiliauskaitė, Agneta en
dc.date.accessioned 2019-10-08T05:54:37Z
dc.date.available 2019-10-08T05:54:37Z
dc.date.issued 2019-06-20
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2736
dc.description The relevance of the paper is the research is relevant to adjective, verb, noun, pronoun, miscellaneous ways of intensifiers and intensifying other language peculiarities. The subject matter of the paper is advertisement text and those text words intensifiers. The problem question of the paper is what ways of intensifying the meaning of different words are used in advertisement texts? The aim of the paper is to analyse what kind of intensifiers helps to improve advertisement text. The objectives are: First, to analyse the phenomenon of words intensifiers theoretically and define them influence for advertisements texts; Second, to reveal the features of the practical use of the linguistic phenomenon of words intensifiers in advertisements texts. The methods used include: 1) analysis of theoretical references about language parts intensifiers. 2) linguistic analysis descriptive chosen advertisement texts. The paper consists of two main parts: theoretical and practical. The theoretical part gives a review of adjective, verb, adverb, noun, pronoun and other peculiarities of language. Having analysed the arguments found in theoretical works of ways of intensifying word meaning in advertisement texts, the practical linguistic analysis was performed. The results of the linguistic study reveal that exist a lot of morphology devices who can intensifies advertisement texts. Intensifiers reveal stronger advertisement which can influence consumer consumption. en_US
dc.description.abstract Šiuolaikiniame vartotojiškumo pasaulyje itin svarbu pritraukti kuo daugiau klientų. Todėl lingvistiniu požiūriu svarbu panagrinėti reklaminių tekstų žodžių sustiprinimą panaudojant įvairias kalbos, gramatines, morfologines funkcijas. Darbo objektas – reklaminių tekstų analizė ir atskleidimas kokie gali būti reklaminių tekstų žodžių sustiprinimai. Pagrindinė šio darbo problema – kokios kalbinės ypatybės egzistuoja, kurios gali pastiprinti reklaminius tekstus. Darbo tikslas – išanalizuoti teorinius šaltinius ir reklaminių tekstų pavyzdžius ir apibendrinti kokie egzistuoja reklamose naudojami kalbiniai pastiprinimai. Darbo uždaviniai: pirmas – išanalizuoti teorinę medžiagą ir išsiaiškinti egzistuojančius kalboje žodžių pastiprintojus; antras – surinkus reklaminius tekstus juos palyginti su teorine medžiaga ir analizuojant pateikti gautus rezultatus. Darbo metodai: 1) teorinės medžiagos analizė; 2) lingvistinė analizė, pagrįsta aprašymu bei palyginimu. Darbas susideda iš dviejų pagrindinių dalių: teorinės ir praktinės. Teorinėje dalyje aptariami įvairūs lingvistiniai būdai žodžiui išreikšti vaizdingiau. Apibendrinus teorinius teiginius, atlikta lingvistinė reklaminių tekstų analizė. Remiantis lingvistinės analizės rezultatais, galima teigti, kad egzistuoja daugybė kalbinės raiškos priemonių, kurios gali efektyviai sustiprinti reklaminius tekstus ir tokiu būdu pritraukti daugiau klientų reklamuojamoms firmoms bei jų gaminiams. en_US
dc.subject Modifying the word meaning, intensifiers, grammar ways, morphology en_US
dc.title Žodžių reikšmės sustiprinimo būdai reklamos anglų ir lietuvių kalbomis tekstuose en_US
dc.title.alternative Ways of Intensifying Word Meaning in English and Lithuanian Advertisements en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra