Santrauka:
Šiandieniniame pasaulyje kiekvienas žmogus yra potencialus arba esamas vartotojas ir klientas. Todėl yra svarbu suprasti, kaip veikia reklamos ir jų tekstai, kokios kalbos priemonės yra naudojamos tam tikroms tikslinėms auditorijoms pasiekti emociniame lygyje. Šis darbas nagrinėja kalbos priemones, kuriomis siekiama sukurti emocinį reklamos poveikį įvairioms tikslinėms auditorijoms. Atlikus tyrimąją dalį buvo pastebėta, kad reklaminiuose tekstuose, skirtų įvairioms tikslinėms auditorijoms, pasitelktos kalbos priemonės atsikartoja. Tačiau kai kurios kalbos priemonės yra daugiau naudojamos tam tikroms tikslinėms auditorijoms nei kitoms norint sukurti emocinį poveikį ir taip pritraukti tikslines auditorijas. Dėl didelio visuomenės vartojiškumo lygio, geras reklaminis tekstas, skirtas konkrečioms tikslinėms auditorijoms, gali pasiekti labai didelę auditoriją, tokiu būdu didinant naudą įmonėms bei patenkinant žmonių vartojimo įpročius.
Description:
In today's world, every person is a potential or current consumers and clients. Thus, it is important to understand how advertising works and their texts in particular, what linguistic means are used in order to reach certain target audiences. The paper examines linguistic means of creating emotional effects of advertising to different target audiences. The research shows that linguistic devices used in the texts of the advertisements for different target audiences are similar. However, some linguistic means are used more often for particular target audiences than for others.Due to the high level of public consumption, good promotional text targeted at specific target audiences can reach extremely large audiences, thus maximizing the benefits for companies while meeting people's consumption habits.