DSpace talpykla

UAB Tauragės nekilnojamo turto agentūros įvaizdžio gerinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Sebeckytė, Karolina
dc.date.accessioned 2019-09-20T08:08:54Z
dc.date.available 2019-09-20T08:08:54Z
dc.date.issued 2019-06
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2695
dc.description Improvement of the image ia a relevant theme, because exclusivity in nowadays market is one of the main advantages, that helps to create a successful business. This exclusivity is formed specifically, in order to create positive corporate image. The major problem. In today’s market, companies compete with other not only for the production or services, but also for the created images. Having a positive image among clients and society is crucial for every company. UAB Taurages nekilnojamo turto agentura has recently moved to its definitive new building in the same town. Therefore, the issue is Is this company are taking enough attention to its corporate image and what would be the possibilities and the measurements to improve the image of UAB Taurages nekilnojamo turto agentura? The main object – UAB Taurages nekilnojamo turto agentura’s image. The main goal – to disclose all methods that would help to reach better image of UAB Taurages nekilnojamo turto agentura. Methods: the analysis of the literature, sources and company’s documents, comparison and generalization, questionnaire for the clients and company’s personnel, observation. Structure. The theoretical part of the Bachelor Thesis gives an overview of the theoretical aspects of the corporate image and its practical usage. Also, the corporate image structure and types are given, it is analyzed the principles and factors of building the corporate image. In the analytical part of the Bachelor Thesis the UAB Taurages nekilnojamo turto agentura’s image is analyzed and the results are given from the clients’ and personnel’s point of view. Some suggestions, financial calculations and problem solving methods that would help to form better image for the UAB Taurages nekilnojamo turto agentura are given in the project part of this Bachelor Thesis. Results. For the raising the quality of company’s image it is suggested for the UAB Taurages nekilnojamo turto agentura to begin renting accommodations, start using debit function, provide regular management training courses and buy uniforms for employees. Also, buy new electric car, pay more attention for self-advertising and give more information about their services. en
dc.description.abstract Karolina Sebeckytė. UAB Tauragės nekilnojamo turto agentūros įvaizdžio gerinimas. Baigiamasis darbas. Darbo vadovė lekt. Zita Mejerienė, Kauno kolegijos Verslo fakulteto Tauragės skyrius. 58 psl. Įmonės įvaizdžio gerinimas yra aktuali tema, nes šiuolaikinėje rinkoje viena iš sėkmingo verslo galimybių yra įmonės išskirtinumo sukūrimas. Išskirtinumas formuojamas kryptingai, kuriant teigiamą įmonės įvaizdį. Darbo problema. Šiandieninėje rinkoje įmonės konkuruoja ne tik gaminama produkcija ar teikiamomis paslaugomis, tačiau ir savo suformuotais įvaizdžiais. Kiekvienai įmonei labai svarbu suformuoti tokį savo įvaizdį, kad jis būtų visuomenės įvertintas palankiai. UAB Tauragės nekilnojamo turto agentūra neseniai persikėlė į naujas patalpas kitoje miesto vietoje. Todėl kyla probleminis klausimas: Ar įmonė pakankamai skiria dėmesio įvaizdžio formavimui ir kokios priemonės leistų pagerinti UAB Tauragės nekilnojamo turto agentūros įvaizdį? Darbo objektas – UAB Tauragės nekilnojamo turto agentūros įvaizdis. Darbo tikslas – atskleisti UAB Tauragės nekilnojamo turto agentūros įvaizdžio gerinimo galimybes. Darbo metodai: mokslinės literatūros, internetinių šaltinių analizė, įmonės dokumentų analizė, lyginimo ir apibendrinimo metodai, anketinė klientų ir darbuotojų apklausa, stebėjimas. Darbo struktūra. Teorinėje darbo dalyje atskleidžiama įvaizdžio samprata ir jo reikšmė įmonės veiklai, pateikiama įvaizdžio struktūra ir jo kūrimo tipai, analizuojami įmonės įvaizdį formuojantys veiksniai ir formavimo principai. Analitinėje darbo dalyje atliekama UAB Tauragės nekilnojamo turto agentūros įvaizdžio analizė ir vertinimas klientų bei darbuotojų požiūriu. Projektinėje darbo dalyje pateikiamos priemonės agentūros įvaizdžio gerinimui bei finansinis pagrindimas. Darbo rezultatai. UAB Tauragės nekilnojamo turto agentūros įvaizdžio gerinimui siūloma pradėti nuomoti gyvenamąsias patalpas, taikyti atsiskaitymą banko kortelėmis, darbuotojus siųsti į seminarus ir jiems nupirkti darbo aprangą, įsigyti darbui elektromobilį, įvesti agentūros firminio stiliaus elementus, daugiau reklamuotis ir daugiau viešinti savo teikiamas paslaugas. Darbo sudaro 58 puslapiai, 2 lentelės, 41 paveikslas, 28 literatūros informacijos šaltiniai, 2 priedai. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Įvaizdis, įvaizdžio samprata, kūrimas, įvaizdžio kūrimo tipai en_US
dc.title UAB Tauragės nekilnojamo turto agentūros įvaizdžio gerinimas en_US
dc.title.alternative Image improvement at JSC Taurage real estate agency en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra