dc.contributor.author |
Nūtautas, Klaudijus |
|
dc.date.accessioned |
2019-09-20T08:06:15Z |
|
dc.date.available |
2019-09-20T08:06:15Z |
|
dc.date.issued |
2019-06 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2694 |
|
dc.description |
Most people in today’s world would be difficult to live without transport services. Cargo transportation is becoming popular every year. Lithuania is no exception. In Lithuania transport services are currently in growth phase. Due to favorable geographical location in Lithuania international carriage organization is becoming more important and useful. The main problem of the organization of international carriage at ROADA UAB: ROADA UAB faces various internal and external problems. What measures would help to improve the organization of international carriage at ROADA UAB. The aim of the organization of international carriage at ROADA UAB: to analyse the external and internal environment of organization of international carriage at ROADA UAB and provide directions for improvement. Objectives of the organization of international carriage at ROADA UAB: organization of international carriage at ROADA UAB Methods of the organization of international carriage at ROADA UAB – analysis of scientific theoretical literature, analysis of statistical data and information sources, company data analysis, observation, interview, questionnaire. The structure – in the first part of the thesis analysing scientific theoretical literature. In the second part of thesis using observation, interview and questionnaire methods analysing ROADA UAB competitors, employees, external and internal company’s environment and organization of international carriage at ROADA UAB process. In the third part of the thesis presents organization of international carriage at ROADA UAB directions of improvement. The analyse of the organization of international carriage at ROADA UAB showed that the company faces various internal and external problems. It’s unreliable customers, huge competition, high fuel prices and road taxes, weak advertising. To improve organization of international carriage at ROADA UAB need to develop transport services, employ more workers, improve advertising. All these things will help to improve ROADA UAB quality. |
en |
dc.description.abstract |
Klaudijus Nūtautas. UAB „ROADA“ tarptautinių krovinių gabenimo organizavimas. Profesinio bakalauro baigiamasis darbas. Darbo vadovė lekt. Ernesta Karbauskienė, Kauno kolegijos Verslo fakulteto Tauragės skyrius.
Darbo apibūdinimas: Transportas yra vienas iš valstybės ekonomikos lygio ir žmonių gyvenimo ir kokybės rodiklių. Krovininio transporto paslaugos užtikrina gamybos ir prekybos raidą, taip stiprindamos valstybės ar regiono ekonomines galias. Daugumai žmonių šiandieniniame pasaulyje sunku apsieiti be transporto paslaugų. Krovinių gabenimas pradeda užimti vis svarbesnę gyvenimo dalį. Ne išimtis ir Lietuva. Lietuvoje transporto paslaugos šiuo metu yra augimo stadijoje. Dėl palankios geografinės padėties krovinių gabenimas, ypač tarptautiniais maršrutais, tampa vis svarbesnis ir naudingesnis.
Darbo tikslas: išanalizuoti UAB „ROADA“ tarptautinių krovinių gabenimo organizavimo išorinę ir vidinę aplinkas bei pateikti tobulinimo kryptis.
Darbo problema: nemažai transporto paslaugas teikiančių įmonių susiduria su įvairiomis vidinėmis ir išorinėmis problemomis. Ne išimtis ir UAB „ROADA“. Kokios priemonės padėtų tobulinti UAB „ROADA“ tarptautinių krovinių gabenimą?
Darbo metodai: įmonės dokumentų analizė, stebėjimas, interviu, anketinė apklausa.
Darbo struktūra: Pirmoje darbo dalyje yra analizuojama tarptautinių krovinių gabenimo mokslinė Antrojoje dalyje pasitelkus stebėjimo, interviu ir anketinį metodą tiriami UAB „ROADA“ konkurentai, įmonės vidinė aplinka, darbuotojai, tarptautinių krovinių gabenimo procesas. Atlikus apibendrinamąją įmonės SSGG analizę, trečioje dalyje pateikiamos tarptautinių krovinių gabenimo tobulinimo kryptis.
Darbo rezultatai: atliktas įmonės stebėjimas, interviu su įmonės direktoriumi bei anketinė apklausa buvo nustatyta, kad pagrindinės įmonės silpnybės: nepatikimi klientai, darbuotojų jaučiama įtampa ir stresas, vairuotojų neatsakingumas. Stiprybės: įmonės patirtis organizuojant tarptautinių krovinių gabenimus, automobilių naujumas, patyrę įmonės vadybininkai. Grėsmės: rinkos nepastovumas, didelė konkurencija, naujų konkurentų atsiradimas, aukštos degalų kainos, aukšti kelių mokesčio tarifai, kvalifikuotų darbuotojų trūkumas. Pagrindinės įmonės galimybės plėsti savo teikiamas paslaugas. Užsiimti pavojingų krovinių gabenimu, tobulinti įmonės rėmimo priemones taip pritraukdami daugiau naujų klientų ne tik iš Lietuvos, tačiau ir iš užsienio šalių. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Logistika, logistikos samprata, tarptautinių krovinių gabenimas |
en_US |
dc.title |
UAB „ROADA“ tarptautinių krovinių gabenimo organizavimas |
en_US |
dc.title.alternative |
Organization of international carriage at ROADA UAB |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |