DSpace talpykla

UAB „IPSUN“ žinomumo didinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Arvasevičius, Tomas
dc.contributor.author Stankus, Saulius
dc.date.accessioned 2019-09-20T07:39:29Z
dc.date.available 2019-09-20T07:39:29Z
dc.date.issued 2019-06
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2692
dc.description Staying in the market and becoming recognisable is a real challenge for every company. Trying to increase the awareness of the company it is very important to inform about the company itself and its activities as many customers as possible. The best tool for that - marketing communication. Problem of the research is expressed as a problematic question: what marketing communication tools could increase the awareness at IPSUN UAB and could guarantee the effective communication with the clients. Aim of the thesis – having analysed tools of marketing communication implemented at IPSUN UAB to determine communication improvement actions and to increase company’s awareness. Object of the thesis – tools of marketing communication at IPSUN UAB. Methods of the thesis: literature analysis, observation, comparative analysis, questionnaire and interview with the director of the company, graphic design method, statistical data analysis. Structure of the thesis: marketing communication tools have been analysed in the theoretical part of the thesis. In the analytical part IPSUN UAB profile has been described, the review of marketing communication tools used by competitive companies has been described, and IPSUN UAB marketing communication has been analysed. The third part of the thesis foresees marketing communication improvement actions at IPSUN UAB. Results of the thesis: analysis of marketing communications tools have been accomplished in the first part of the thesis. In the analytical part IPSUN UAB profile has been described and the review of marketing communication tools used by the competitive companies has been analysed. Having analysed marketing communication at IPSUN UAB it has been determined that it is weak - the company is barely known. Actually, both traditional advertising and online marketing tools have been assessed as very bad. What is more, the public relations at IPSUN UAB, sales promotion and direct marketing tools are assessed as truly bad. The best assessments were given to personal sales. In the third part the following recommendations how to increase the awareness of IPSUN have been formulated: improvement of website; target marketing; search system marketing; banner; company outsourcing publications; participation in online forums; YouTube advertising; business profile creation on social networking sites, such as Facebook. In addition, it is suggested to apply traditional communication tools: press advertising, promotion at various trade fairs, radio adverts, on-car advertising; sponsorship of various events and sales promotion. Finally, it has been advised to employ a marketing specialist, who will help to implement affectively the tools of communication. The thesis consists of 75 pages, 13 tables, 41 pictures, 25 literature references and other information sources, 2 annexes. en
dc.description.abstract Tomas Arvasevičius ir Saulius Stankus. UAB „IPSUN“ žinomumo didinimas. Profesinio bakalauro baigiamasis darbas. Darbo vadovė lekt. Ernesta Karbauskienė. Kauno kolegijos Verslo fakulteto Tauragės skyrius. Įmonėms tenka tikras iššūkis norint išlikti ar tapti žinomomis rinkoje. Siekiant padidinti įmonės žinomumą yra svarbu informuoti apie save ir savo veiklą kuo didesnį vartotojų skaičių, o tam geriausia priemonė – marketingo komunikacija. Darbo problema išreiškiama probleminiu klausimu: kokios marketingo komunikacijos priemonės didintų UAB „IPSUN“ žinomumą bei užtikrintų veiksmingą komunikaciją su vartotojais. Darbo tikslas – išanalizavus UAB „IPSUN“ taikomas marketingo komunikacijos priemones, numatyti komunikacijos tobulinimo veiksmus, siekiant didinti įmonės žinomumą. Darbo objektas – UAB „IPSUN“ marketingo komunikacijos priemonės. Darbo metodai: literatūros analizė, stebėjimas, lyginamoji analizė, anketinė apklausa bei interviu su įmonės vadovu, darbe taikytas grafinis modeliavimas, duomenims analizuoti taikyti statistinės analizės metodai. Darbo struktūra: teorinėje dalyje analizuojamos marketingo komunikacijos priemonės. Analitinėje dalyje pateikiama „IPSUN“ charakteristika, atliekama konkurentų taikomų marketingo komunikacijos priemonių apžvalga, nagrinėjama UAB „IPSUN“ marketingo komunikacija. Trečia darbo dalis skirta numatyti UAB „IPSUN“ marketingo komunikacijos tobulinimo veiksmus. Darbo rezultatai: pirmoje darbo dalyje atlikta marketingo komunikacijos priemonių teorinė analizė. Analitinėje darbo dalyje pateikiama nagrinėjamos bendrovės „IPSUN“ charakteristika, atliekama konkurentų taikomų marketingo komunikacijos priemonių apžvalga. Analizuojant UAB „IPSUN“ marketingo komunikaciją nustatyta, kad ji yra silpna. Pati bendrovė nėra gerai žinoma. Labai blogai ir blogai vertinamos įmonės taikomos tradicinės reklamos priemonės, blogai vertinamas įmonės vykdomas internetinis marketingas. Netenkina ir UAB „IPSUN“ ryšių su visuomene palaikymas. Neigiamų atsiliepimų sulaukta apie pardavimų skatinimo priemones. Blogai ir labai blogai vertinamas tiesioginis marketingas. Geriausiai vertinamas asmeninis pardavimas. Trečioje dalyje ,„IPSUN“ žinomumui didinti siūlomos šios priemonės: internetinio puslapio tobulinimas; tikslinis marketingas; paieškos sistemų marketingas; reklamjuostės; užsakomieji straipsniai internete; dalyvavimas internetiniuose forumuose; reklama YouTube kanale; verslo puslapio kūrimas socialiniame tinkle „Facebook“. Taip pat siūloma taikyti tradicines komunikacijos priemones: reklamą spaudoje, parodose, radijo reklamą, reklamą ant įmonės automobilių; renginių rėmimą, pardavimų skatinimą. Komunikacijos priemonių tinkamam įgyvendinimui siūloma įmonėje įdarbinti marketingo specialistą. Darbą sudaro 75 puslapiai, 13 lentelių, 41 paveikslas, 25 literatūros ir informacijos šaltiniai, 2 priedai. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Marketingo komunikacjos priemonės, reklama, asmeninis pardavimas, tiesioginis pardavimas en_US
dc.title UAB „IPSUN“ žinomumo didinimas en_US
dc.title.alternative Increase of awareness at IPSUN UAB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra