DSpace talpykla

Inovacijų teikiamos naudos vartotojams vertinimas: „KA-Ringas“ atvejis

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Ratkevičius, Erikas
dc.date.accessioned 2019-09-04T08:35:25Z
dc.date.available 2019-09-04T08:35:25Z
dc.date.issued 2019-06-05
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2625
dc.description A person spends about a third of his working age at work, that is, in a working environment. So the workplace is an essential element of our lives and the personal part of the environment. It is in this case that a person needs a good rest so that one can rest from everyday worries and regain strength. Only when a person is well rested, his work will be much more efficient and effective. The leisure sector has been significantly improved and developed over the past decades. To become more competitive than competitors, leisure organizations need to look for innovations and opportunities to adapt the latest technologies or methods to an existing market. Work problem: Lack of innovation in the leisure sector. Aim of the thesis: Identify opportunities for innovation and user benefits in the Ka-Ringas laser space. Work methods: 1. Analysis of scientific literature, 2. Semi-structured interview, 3. Qualitative content analysis, 4. Questionnaire survey. Structure of the work: The literature review reviews the concept of innovation and its classification, the concept of leisure and its types, and applies innovations in laser spaces. The analytical part looks at the results of the interviews, as well as the attitude of the consumers towards applied innovations in the „KA-Ringas“ laser space. The third part discusses literary and analytical parts. en
dc.description.abstract Per pastarąjį dešimtmetį laisvalaikio sektorius smarkiai išsivystė. Padidėjo vartotojų kiekis bei jų išlaidos. Dėl nuolatinės rinkos pokyčių, laisvalaikio organizacijoms darosi sunku išsilaikyti finansiniu požiūriu (Smith ir Stewart, 2010). Be didėjančios konkurencijos laisvalaikio industrijų sektoriuje, taip pat egzistuoja vartotojų lūkesčiai, į kuriuos būtina atsižvelgti. Norint tapti pranašesniais už konkurentus, laisvalaikio organizacijoms aktualu ieškoti inovacijų ir galimybių kaip pritaikyti naujausias technologijas ar metodus jau egzistuojančioje rinkoje. Todėl šiame darbe pasirinkome analizuoti taikomas inovacijas lazerio erdvių sektoriuje. Pasak Stebbins (2014) laisvalaikis – tai laisvė, kurią suteikia priverstinės veiklos nutraukimas, arba tai laisvas laikas nuo pareigų ir darbų. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject lazerių erdvės, inovacijos, laisvalaikis en_US
dc.title Inovacijų teikiamos naudos vartotojams vertinimas: „KA-Ringas“ atvejis en_US
dc.title.alternative Assessing the Benefits of Innovation for Consumers: the Case of KA-Ringas en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra